تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده‌ها با تقویت شورای حل اختلاف/ اجرای دقیق عدالت و حمایت از تصمیمات قضایی را دنبال می‌کنیم

ساعت: 14:31 منتشر شده در مورخ: 1397/11/02 شناسه خبر: 1451525

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده ها در محاکم با تقویت شورای حل اختلاف و نهاد داوری محقق خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در دیدار با قضات محاکم عمومی و انقلاب شهرستان  و قضات شورای حل اختلاف زنجان اظهار کرد: تنظیم امور و اقدامات اگر با قصد قربت باشد اجر الهی مضاعف خواهد داشت و مسیری که شما قرار دارید برای اعمال واجرای قانون بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: برنامه های دستگاه قضایی در سال 98 در حال تدوین وتنظیم است و معتقدیم اگر درکارها بر اساس برنامه حرکت نکنیم به آن نتیجه مد نظر و جامعه هدف نخواهیم رسید و تلاش ما بر این است در این بر نامه ها از نظرات و پیشنهادات کارکنان به لحاظ کمی و کیفی استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: دستگاه قضایی استان از ظرفیت بسیار خوبی در زمینه های  قضایی ،علمی و پژوهشی  برخوردار است و این امر در پیشبرد اهداف  و ارتقاء سطح ارائه خدمات در جهت اجرای عدالت بسیار موثر است.

رئیس شورای قضایی استان با تأکید بر این موضوع که شأنیت دستگاه قضا و مقام  قضایی از نگاه اسلامی ازجایگاه بالای برخوردار است، ابراز کرد: امیدواریم در عمل و با اقدامات موثر در جامعه برای اثبات این موضوع قدمهای موثری برداریم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی بر اجرای دقیق عدالت  وحمایت از تصمیمات قضایی را از برنامه ها و اولویت های مجموعه دستگاه قضایی برشمرد و عنوان کرد: تقویت و توجه ویژه بر حوزه اجرای احکام که در حقیقت خروجی اقدامات قضایی است امری ضروری است.

وی برتقویت بخش بیرونی برخی نهاد ها از جمله  راه اندازی نهاد  داوری که بدون هزینه نیز می باشد در جهت ایجاد صلح و سازش میان طرفین پرونده ها و کاهش جرایم تأکیدکرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان برگزاری نشست های قضایی حوزه های مرتبط به وظایف کاری از قبیل قضات دادسرا با قضات محاکم جزایی  و همچنین نشست قضایی قضات تجدید نظر با قضات محاکم برای   نزدیک کردن نگاهها و در جهت اجرای عدالت ضروری برشمرد و خواستار برنامه ریزی و برگزاری منظم این نشست ها شد.

لازم به ذکر است این نشست صمیمی که دومین دیدار در مدت سه ماه گذشته برگزار شد  به مدت دو ساعت ونیم به طول انجامید که رئیس کل محاکم و همچنین قضات محاکم و شوراهای حل اختلاف زنجان هر کدام دقایقی به بیان  مشکلات و نظرات خود  پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده‌ها با تقویت شورای حل اختلاف/ اجرای دقیق عدالت و حمایت از تصمیمات قضایی را دنبال می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..