تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت ۱۵ مدرسه با مشارکت خیرین در میاندوآب

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1397/11/02 شناسه خبر: 1451420

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب خبر داد؛

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب گفت: هم اکنون ۱۵ باب مدرسه جدید در قالب ۱۱۴ کلاس درس در حال احداث است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  محمد نژادمحمد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: از زمان تاسیس این مجمع در شهرستان میاندوآب، ۴۷ باب مدرسه با ۲۵۱ کلاس درس توسط خیران احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب افزود: هم اکنون ۱۵ باب مدرسه جدید در قالب ۱۱۴ کلاس درس در حال احداث است.

وی گفت:هفته گذشته تعداد چهار مدرسه با ۳۷ کلاس درس با صرف ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار که توسط خیرانی از تهران بنام مصطفی روشنایی و کاظم قلم چی و با مشارکت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی احداث شده بود، به بهره برداری رسید.

نژادمحمد با بیان اینکه در کنار افتتاح یک مدرسه، کلنگ زنی و احداث مدرسه دیگر را پیگیری می کنیم، تصریح کرد: ان شالله عملیات اجرایی ۱۴ باب مدرسه با ۳۹ کلاس درس به نیت چهارده معصوم نیز  بزودی آغاز می شود.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب به دیگر اقدامات این مجمع اشاره و اظهار کرد: علاوه بر احداث مدرسه، تاکنون دیوار کشی محوطه ۱۲ باب مدرسه، یک باب نمازخانه توسط خیران در میاندوآب احداث شده است.

وی افزود: تاکنون ۸۵ هزار مترمربع توسط ۲۲ خیّر  به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی اهدا شده و تجهیز ۴۰ باب مدرسه  نیز توسط خیران تامین شده است .

نژادمحمد گفت: ۷۰۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان نیز هر ماه مبلغی از حقوق خود را به امر مدرسه سازی اختصاص می دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت ۱۵ مدرسه با مشارکت خیرین در میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..