تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف‌روبی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های مازندران

ساعت: 11:04 منتشر شده در مورخ: 1397/11/02 شناسه خبر: 1451353

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: راهداران 4 هزار و 213 کیلومتر از راه‌های استان را در پنج مرحله برف روبی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد آفرین محمدزاده طی گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و کولاک، محور‌های برفگیر استان باتلاش راهداران همیشه بیدار برف روبی و بازگشایی شد و تردد در کلیه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و گردنه‌های برفگیر محور‌های شریانی (سوادکوه، هراز، کندوان، کیاسر) برقرار می‌باشد.

 
وی با بیان اینکه در طول 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی، فرعی و  هزار و روستایی مازندران 22 راهدارخانه فعالیت داشت، افزود: 350  نفر راهدار در قالب 33 اکیپ راهداری زمستانی با 250 دستگاه ماشین آلات راهداری  به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول هستند.

 
آفرین محمدزاده گفت: یخ زدایی محور‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان با استفاده از 2 هزار و 505 تن نمک آسیابی و مصالح انجام شده است.

 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران همچنین استفاده حداقلی از نمک را برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه ضروری دانست و افزود: علاوه بر راه‌های اصلی و فرعی بیش از ۳۶۰ راه روستایی در سطح استان نیز بازگشایی گردید.

 
وی گفت: مرکز اطلاعات راه‌های استان مازندران با دو شماره تلفن ۱۴۱ (گویا) و ۳۳۳۲۲۳۲۰ (شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف‌روبی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..