تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای بخشداری کلاله به اعتراف تلخ فرماندار ختم شد/ فرماندار کلاله پشت پرده بیش از یک سال بخشدار نداشتن کلاله را فاش کند

ساعت: 16:47 منتشر شده در مورخ: 1397/11/02 شناسه خبر: 1451548

بخشداری کلاله وارد دومین سال بخشدار نداشتن خود شد و با این تفاسیر می توان این تعبیر که اهرم و ابزار برش سیاسی فرماندار کلاله در این خصوص، کند بوده است را بکار ببریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، بخشداری کلاله و به تبع آن دهیاری های بخش مرکزی پای سوز انتخابات آتی و در راستای مهره چینی انتخاباتی شد و با گذشت بیش از 1 سال از استعفای بخشدار مرکزی، این بخشداری با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند.

در نبود بخشدار، یکی از مشکلاتی که گریبان گیر این بخش شده است، مسلما عدم جذب اعتبارات کافی برای دهیاری ها است که نتیجه آن در سال 97 قابل لمس بود و با توجه به ورود به سال 98،دهیاران در سال 98 نیز با این مشکل دست و پنجه نرم خواهند کرد.

اما زمانی که به فایل تصویری اعترافات تلخ فرماندار کلاله در خصوص بخشدار کلاله توجه می کنیم و فرماندار کلاله خبر از اتمام کار از سوی فرمانداری می دهد، نوع بیان فرماندار کلاله گویای پشت پرده هایی در این خصوص است که حتی تیغ برش سیاسی فرماندار کلاله را هم کند کرده است.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که محمد حمیدی دارای سوابق مدیریتی در سطح استان و معاونت استانداری گلستان است و مسلما وقتی برش سیاسی این فرماندار کارساز نیست، این موضوع حاکی از درگیری های سیاسی شدید شخص سوم دخیل در انتصابات در پشت پرده است.

فارغ از مسائل قومیتی که شخص سوم به دنبال آن است(مسائل قومیتی عامل عقب ماندگی کلاله)، وی برای اثبات ادعاهای خود، مدعی تلاش برای بخشدار کردن گزینه سیستانی است؛ ولی در اصل در پشت پرده با گزینه های سیستانی، در بالا دست مخالفت می کند.

حال با این تفاسیر می طلبد برای جلوگیری از متضرر شدن بیشتر مردم و دهیاری ها و تنها برای مردم و فارغ از گرایشات قومی، گزینه ای بر بخشداری کلاله تکیه کند که بتواند باری از روی دوش فرماندار کلاله برداشته و یک سال گذشته را در زمینه خدمات رسانی به روستاها و مردم، جبران کند.

گفتنی است در حالی که بخشداری کلاله بیش از یک سال بخشدار ندارد، حق شناس پس از استیضاح توسط اعضای شورای شهر کلاله، استانداری گلستان را فتح کرد و در مسئولیت سیاسی انتخابات(براساس شنیده ها) این استانداری سمت گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای بخشداری کلاله به اعتراف تلخ فرماندار ختم شد/ فرماندار کلاله پشت پرده بیش از یک سال بخشدار نداشتن کلاله را فاش کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..