تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانه تخت خراسان شمالی ۱/۶ درصد بالاتر از سرانه کشوری است

ساعت: 16:52 منتشر شده در مورخ: 1397/11/02 شناسه خبر: 1451522

بیمارستان امام حسن (ع) شهرستان بجنورد یکی از دستاوردهایی است که پس از انقلاب اسلامی در استان خراسان شمالی احداث و به بهره برداری رسیده و امروز این مرکز یکی از مجهزترین بیمارستان های استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بهترین فرصت برای تبیین و تشریح دستاوردهای چهل ساله کشوراست و تشریح این برنامه ها باعث ناامیدی در دل دشمنان می شود. امروزه در همه حوزه ها توانمندیم و دشمن از این توانمندی خشمگین است و ایجاد برخی مشکلات اقتصادی توسط دشمن نمی تواند مانع از حرکت رو به رشد کشور شود.

در این نوشتار تلاش می‌شود یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه خراسان شمالی معرفی شود.

 

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن (ع) بجنورد

احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 320 تختخوابی امام حسن (ع) بجنورد در مساحت 200 هزار مترمربع و مساحت بنا 28 هزار و 210 مترمربع به عنوان بزرگترین پروژه درمانی خراسان شمالی در سال 1387 کلید خورد و از سال 1388 با لحاظ کردن اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال در پیوست یک قانون بودجه قرارگرفت.

عملیات اجرایی بیمارستان از سال 1389 با انتخاب پیمانکار شروع  و در اردیبهشت ماه سال 96 توسط وزیر بهداشت و درمان سید حسن هاشمی افتتاح و از همین تاریخ به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

منابع اعتباری تامین شده جهت احداث این بیمارستان 1350 میلیارد ریال ازاعتبارات سفر مقام معظم رهبری و سفر هیات دولت تدبیر و امید و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.

 

مرتفع شدن نیازمندیهای درمانی مرکز استان با افتتاح این بیمارستان

این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شامل بخشهای داخلی ، ریه، نفرولوژی، داخلی اعصاب (نورولوژی)، قلب و POST CCU ،CCU ، ICUجنرال ،  ICUداخلی ،عفونی، جراحی چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، فوق تخصصی (جراحی عمومی، گوارش، غدد و روماتولوژی )،ارولوژی ، جراحی زانو است که با افتتاح این بیمارستان نیازمندی های درمانی مرکز استان مرتفع و سرانه تخت استان که از میانگین سرانه کشور پایین تر بود به عدد 1.6یعنی بالاتر از سرانه کشوری قرار گرفت.

 

 

رحمانی 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانه تخت خراسان شمالی ۱/۶ درصد بالاتر از سرانه کشوری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..