تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده هرگونه همکاری با سایپا برای تامین قطعات خودرو‌های تولیدی هستیم

حمایت انجمن قطعه سازان ایران از مدیرعامل جدید سایپا

رئیس انجمن قطعه سازان ایران با اشاره به حضور مدیرعامل جدید در شرکت سایپا، گفت: انجمن قطعه سازان ایران آماده هرگونه همکاری با سایپا برای تامین قطعات خودرو‌های تولیدی این گروه خودروسازی است.

سایپانیوز نوشت: سید مرتضی مرتضوی با بیان مطلب فوق، اظهارداشت: به دنبال تصمیم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در خصوص تغییر مدیرعامل این گروه، انجمن قطعه سازان ایران تمام تلاش خود را برای کمک به افزایش روند تولید با این مجموعه بکار می‌بندد و همچون گذشته در کنار خودروسازان داخلی برای تامین قطعات جهت افزایش تیراژ تولید و ارتقای محصولات خواهد بود.

رئیس انجمن قطعه سازان ایران با اشاره به سابقه طولانی مدیرعامل جدید سایپا در صنعت خودرو تصریح کرد:سلیمانی از چهره‌های باسابقه در صنعت خودرو است و قطعا" با حضور ایشان در سایپا شاهد افزایش روند تولید و همکاری‌های گسترده و تعامل هرچه بیشتراین شرکت با انجمن خواهیم بود.

وی تاکید کرد: انجمن قطعه سازان ایران همگام با اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست‌های کلان صنعت خودرو با تامین به موقع قطعات خودرو‌های تولید داخل، در جهت شکوفایی این صنعت حرکت می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده هرگونه همکاری با سایپا برای تامین قطعات خودرو‌های تولیدی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..