تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش و ترفند‌های اتو کشیدن مو

در این بخش قصد داریم آموزش اتو کردن مو‌ها را به صورت حرفه‌ای به شما بگوییم تا به مو‌های صاف و ایده آل تان برسید.

- قبل از اتو کشیدن مو‌ها باید آن‌ها را با نرم کننده بشویید و با سشوار خشک کنید سپس شروع کنید به اتو کردن موها.

- تنظیم درجه حرارت اتو مو بستگی به مو‌های شما دارد اگر مو‌های وز و ضخیمی دارید باید درجه حرارت دستگاه را بیشتر کنید، اما گر مو‌های نازک و تقریبا صافی دارید باید درجه حرارت دستگاه کم باشد.

- قبل از شروع به اتو کردن مو‌ها باید کمی واکس مو یا کرم مو به همه جای موهایتان بزنید تا از سوختن مو‌ها جلوگیری شود.

روش و ترفند‌های اتو کشیدن مو

- اگر مو‌های خیلی فری دارید باید مو‌ها را دو یا سه مرتبه اتو بکشید به این صورت که مو‌ها را به چند دسته تقسیم کنید و از پشت سر شروع کنید به اتو کشیدن مو‌ها فقط حواس تان باشد اتو را خیلی به پوست سر نزدیک نکنید و پوست سرتان بسوزد.

- اتو را از بالا به پایین روی مو‌ها بکشید و تا انتهای مو‌ها ادامه دهید این کار را آنقدر تکرار کنید تا مو‌ها کاملا صاف شوند فقط حواس تان باشد اتو را مدت طولانی روی یک بخش از مو نگه ندارید، زیرا این کار به مو‌ها آسیب وارد میکند.

- اگر موهایتان زود وز میشود باید بعد از اتو کشیدن هر قسمت از موها، روی آن‌ها اسپری بزنید. اگر درجه حرارت اتو پایین باشد مجبورید هر بخش از مو‌ها را چنرین بار اتو بکشید.

نکات مهم هنگام اتو کشیدن مو‌ها

قبل از اتو کشیدن مو‌ها باید مو‌ها را شسته، خشک کرده و شانه کنید
قبل از اتو کردن مو‌ها واکس مو بزنید
مو‌ها را به دسته‌های کوچک تقسیم کنید و آن‌ها را با حوصله اتو کنید
بعد از اتو کردن مو‌ها ژل مو نزنید
حواس تان باشد گوش و پوست سرتان را نسوزانید

منبع:نمناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش و ترفند‌های اتو کشیدن مو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..