تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی کاراته ایران فردا راهی پاریس می‌شود

تیم ملی کاراته ایران فردا راهی پاریس می‌شودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران با دعوت فدراسیون ایتالیا پنجشنبه گذشته به منظور حضور در کمپ تمرینی این کشور راهی رم شدند و اکنون پس از یک هفته حضور در این کمپ، فردا چهارشنبه راهی کشور فرانسه می‌شوند تا در لیگ جهانی پاریس شرکت کنند.

امیر مهدی زاد، سامان حیدری، مهدی خدابخشی، ذبیح اله پورشیب، بهمن عسگری، هامون درفشی پور، سجاد گنج زاده در بخش مردان و سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، شیما آل سعدی، حمیده عباسعلی و رزیتا علیپور در بخش بانوان ملی پوشان کشورمان هستند که قرار است روی تاتامی فرانسه با حریفان خود مبارزه کنند.

تیم ملی کاراته مردان و بانوان با هدایت شهرام هروی و ستاره موسوی و در غیاب علی اصغر آسیابری، صالح اباذری و حمیده عباسعلی حدود یک هفته در کنار تیم‌های ملی ۹ کشور دیگر به تمرین پرداختند تا با آمادگی کامل در نخستین لیگ جهانی سال ۲۰۱۹ شرکت کنند.

علی اصغر آسیابری و صالح اباذری به همراه سرپرست فدراسیون فردا از تهران راهی فرانسه می‌شوند و حمیده عباسعلی که به دلیل حضور در کشور کانادا در تمرین‌های تیم ملی حضور نداشت فردا این کشور را به مقصد پاریس ترک می‌کند.

مرحله نخست لیگ جهانی کاراته وان سال ۲۰۱۹ با حضور ۷۷۶ کاراته کا از ۸۲ کشور پنجم تا هفتم بهمن ماه به مدت ۳ روز و به میزبانی شهر پاریس برگزر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نام‌های نامرئی و مهندسی انتخابات کاراته در قالب سکوت!

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به غیبت عباسعلی در اردوی تیم ملی

مهدی زاده: تیم ملی کاراته می‌تواند شگفتی ساز المپیک باشد

انتهای پیام/

حضور تیم‌های ملی کاراته در رقابت‌های جهانی فرانسه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی کاراته ایران فردا راهی پاریس می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..