تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری تمرینات شاگردان محمدی در اردوی سوم/ فرنگی کاران آماده سفر به ترکیه می‌شوند

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کشتی آزاد که هم اکنون در حال برگزاری تمرینات سومین مرحله از اردوی خود زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش در خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران هستند، پنج شنبه هفته جاری به این مرحله از اردوی خود خاتمه می دهند.

ملی پوشان که مرحله سوم تمرینات خود را از روز ۲۱ دی ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرده اند، در این اردو تمرینات متنوع فنی، تاکتیکی، ایستگاهی وبدنسازی را در دستور کار خود دارند.

مرحله چهارم اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز دوشنبه ۸ بهمن ماه آغاز می‌شود که در این اردو نفرات شرکت کننده در جام تختی حضور ندارند و تمرینات با حضور سایر آزادکاران و کشتی گیران جوان زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می‌شود.

آزادکاران تا زمان حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین (۳ تا ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸) چند مرحله اردو و شرکت در تورنمنت‌های بین المللی جام تختی و جام دانکلوف بلغارستان (۹ تا ۱۲ اسفندماه) بعنوان یکی از تورنمنت‌های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه دارند.

رقابت‌های کشتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز‌های ۱۲ تا ۱۸ مردادماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد و آزادکاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود ۱۹ ماه زمان دارند.

همچنین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام وهبی امره ترکیه روز‌های ۶ تا ۹ بهمن ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا ناصرپور (خوزستان)
۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن نژاد (خوزستان)
۶۳ کیلوگرم: محمدجواد رضایی (قم)
۶۷ کیلوگرم: حامد تاب (خوزستان)
۷۲ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد (خوزستان)
۷۷ کیلوگرم: پژمان پشتام (تهران)
۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی (خوزستان)
۸۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی (مازندران)
۹۷ کیلوگرم: علی اکبر حیدری (قم)
۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره جیلی (تهران)

سرمربی: محمد بنا
مربیان: ایرج اسفندیاری فر، بهروز حضرتی پور، فرزاد ایمان علی زاده
سرمربی تیم امید: جمشید خیر آبادی

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه روز‌های ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه در شهر استانبول برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

محمدی: وزیر ورزش نگاه مثبتی به کشتی دارد/ بنا: با فوتبال مشکلی ندارم، به دنبال عدالت هستیم

دوره گردی قهرمان سابق المپیک برای جمع آوری رای جنجالی شد

انتهای پیام/

اردوی فرنگی کاران ۶ بهمن آغاز می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری تمرینات شاگردان محمدی در اردوی سوم/ فرنگی کاران آماده سفر به ترکیه می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..