تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کومار نماینده اتحادیه جهانی در کشتی آزاد جام تختی/ سفر سرپرست فدراسیون کشتی به چین

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آشوک کومار داور المپیکی از کشور هند به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی معرفی شده است.

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه در به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می شود.

قضاوت داور المپیکی ایران در لیگ هندوستان

در جریان برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی کشور محمد ابراهیم امامی رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور که به با شارانگ سینگ رئیس فدراسیون کشتی هندوستان دیدار کرد.

در این دیدار نحوه برگزاری مسابقات لیگ کشتی مورد بررسی قرار گرفت و رئیس فدراسیون کشتی هند نقطه نظرات داور المپیکی کشورمان را در نحوه برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی هندوستان جویا شد.

بنا بر اعلام امامی مسابقات لیگ برتر کشتی هندوستان با حضور کشتی گیران مطرح از ۱۵ کشور از جمله روسیه، گرجستان، هند، آذربایجان، کانادا، بلغارستان، رومانی، مجارستان، اکراین و بلاروس در قالب ۶ تیم از هفته گذشته در شهرهای مختلف هند در حال برگزاری است و با موافقت تیم های شرکت کننده، قوانین اتحادیه جهانی کشتی با تغییراتی مختص به لیگ هند به شرح زیر انجام می شود:

برای کسب پیروزی با امتیاز عالی در هر کشتی می بایست اختلاف امتیاز حداقل ۱۵ باشد.

هر تیم موقع وزن کشی متشکل از ۹ کشتی گیر در ۹ وزن می‌باشد (۵ وزن آقایان و ۴ وزن خانم ها)

۲۰ دقیقه قبل از شروع مسابقات بوسیله قرعه کشی توسط دو کاپیتان تیم‌ها و در حضور تماشاچیان دو وزن (یک وزن آقایان و یک وزن خانم‌ها) حذف شده و فقط ۷ مسابقه برگزار می‌شود.

استراحت بین دو تایم کشتی یک دقیقه و ۳۰ ثانیه است.

پس از پایان هر مسابقه بهترین کشتی گیر مرد و بهترین کشتی گیر زن معرفی و جایزه‌ای دریافت خواهند کرد.

فینال و دیدار رده بندی مسابقات لیگ برتر هندوستان دهم بهمن ماه در دهلی برگزار گردد.

لازم به ذکر است رقابت‌های لیگ برتر کشتی هندوستان از روز ۲۴ دی ماه آغاز شده است و محمدابراهیم امامی داور المپیکی و رئیس کمیسیون داوران کشتی با دعوت فدراسیون کشتی هند در این مسابقات قضاوت می‌کند.

بنی تمیم و مومنی در جلسه کمیته اجرایی کشتی آسیا شرکت می کنند

حمید بنی تمیم و عیسی مومنی با دعوت رئیس شورای آسیا در جلسه کمیته اجرایی این شورا که در کشور چین برگزار می شود حضور می یابند.

دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا از حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون و دبیرکل شورای کشتی آسیا و عیسی مومنی رئیس کمیسیون کشتی های سنتی آسیا برای حضور در جلسه کمیته اجرایی این شورا دعوت کرد.

بر این اساس جلسه کمیته اجرایی شورای آسیا روز ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۸ همزمان با رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا در شهر ژیان کشور چین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

محمدی: وزیر ورزش نگاه مثبتی به کشتی دارد/ بنا: با فوتبال مشکلی ندارم، به دنبال عدالت هستیم

دوره گردی قهرمان سابق المپیک برای جمع آوری رای جنجالی شد

بی تفاوتی وزارت ورزش و جوانان به انتخابات فدراسیون کشتی

انتهای پیام/

دیدار رئیس کمیسیون داوری فدراسیون کشتی ایران و رئیس فدراسیون هند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کومار نماینده اتحادیه جهانی در کشتی آزاد جام تختی/ سفر سرپرست فدراسیون کشتی به چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..