تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان شانس بازگشت؛ تسویه حساب با منشا

۸۲۳۰۱۶

۳۵۱۴ بازدید

باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرار داد با منشا باید 250 هزار دلار طلبش را به او پرداخت می‌کرد، در نهایت بعد از مذاکرات طرفین گادوین منشا با دریافت 127 هزار دلار از مطالبات و بخشیدن مابقی با پرسپولیس تسویه و به این ترتیب نام او از لیست نیم‌فصل دوم باشگاه خارج شد.

آی اسپورت: باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرار داد با منشا باید 250 هزار دلار طلبش را به او پرداخت می‌کرد، در نهایت بعد از مذاکرات طرفین گادوین منشا با دریافت 127 هزار دلار از مطالبات و بخشیدن مابقی با پرسپولیس تسویه و به این ترتیب نام او از لیست نیم‌فصل دوم باشگاه خارج شد.

پیش از این مسئولان باشگاه صنعت نفت با رقم قابل توجهی برای رضایتنامه منشا سعی کردند پرسپولیسی‌ها را وسوسه کنند. شنیده می شود منشا از سایپا و پدیده هم پیشنهاد دارد. با انجام این تسویه‌حساب، آخرین شانس‌های منشا برای ماندن در پرسپولیس هم از بین رفت و حالا باید دید انتخاب بعدی او کدام تیم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان شانس بازگشت؛ تسویه حساب با منشا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..