تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی جهانی آنر ویو ۲۰ ، امروز ساعت ۲۰:۰۰

برند آنر امروز در جریان رویدادی که ساعت ۲۰:۰۰ آغاز می‌شود، از پرچمدار جدید خود با نام آنر وی ۲۰ (آنر ویو ۲۰) رونمایی خواهد کرد. این مراسم، رونمایی جهانی از HONOR View 20 خواهد بود.

آنر، مشهورترین زیر برند گروه هواوی، با برگزاری رویدادی در شهر پاریس قصد دارد گوشی پرچمدار آنر وی ۲۰ را برای کشور‌های مختلف رونمایی کند. ما در زومیت هم‌زمان با تمام دنیا با جعبه‌گشایی زنده از گوشی هوشمند جدید آنر همراه شما خواهیم بود. توجه داشته باشید که زومیت مدتی پیش، نگاه نزدیک خود به نسخه‌ی ابتدایی گوشی Honor View 20 را با شما کاربران عزیز به‌اشتراک گذاشته بود؛ اما اکنون زمان آن فرا رسیده است تا با نسخه‌ی نهایی پرچم‌دار جدید چینی‌ها ملاقات کنیم. 

در قسمت پشتی آنر وی ۲۰، از نانوتکسچرهای نامرئی استفاده شده است که ظاهر جذابی را به این گوشی بخشیده است. نکته‌ی مهم مرتبط‌ با آنر ویو ۲۰، بهره‌مندی آن از نمایشگر روزنه‌دار به‌شمار می‌آید که واکنش‌های متعددی به‌دنبال داشت. به‌طور کلی، آنر ویو ۲۰ به نمایشگر ۶.۴اینچی LCD با وضوح تصویر فول HD پلاس (معادل ۲۳۱۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نسبت تصویر غیرمعمول ۱۹.۲۵:۹ مجهز شده است. گوشی آنر V20 دوربین اصلی ۴۸مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۵مگاپیکسلی دارد. پرچم‌دار جدید آنر از تراشه‌ی قدرتمند کرین ۹۸۰ هواوی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم درکنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند.

لینک‌های دانلود نسخه آفلاین بزودی اضافه خواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی جهانی آنر ویو ۲۰ ، امروز ساعت ۲۰:۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..