تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلا مدل ۳ آماده تحویل به مشتریان اروپایی +عکس

تسلا مدل ۳ آماده تحویل به مشتریان اروپاییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی تسلا محصول جدید تسلا مدل ۳ را برای تحویل به مشتریان اروپایی ارسال کرده است. انتظار می‌رود اولین سری تحویل از ماه فوریه و در کشور‌های چپ‌فرمان آغاز شود. همچنین این شرکت اجازه خواهد داشت که بدون نیاز به اخذ مجوز از تک‌تک کشور‌های عضو اتحادیه اروپا، خودرو‌های تسلا مدل ۳ را به فروش برساند. این در‌ حالی است که انتظار می‌رفت همزمان با آغاز فروش خودرو‌های چپ‌فرمان تسلا مدل ۳ در اروپا، قوانینی در این‌باره وضع شود. خودرو‌های مدل ۳ در دورانی بحرانی به اروپا خواهند رسید.

این روز‌ها تسلا برای کاهش هزینه‌های تولید خود و توانایی ساخت خودرو‌های ارزان‌قیمت، ۷ درصد از نیرو‌های تمام‌وقت خود را تعدیل کرده است. هفته گذشته مدیرعامل تسلا ایلان ماسک درباره این تصمیم شرکت اعلام کرده بود که این امر در کنار ارسال نمونه‌های گران‌قیمت‌تر محصولاتمان به اروپا و آسیا به دست‌یابی تسلا به سودی اندک کمک خواهد کرد.

تسلا مدل ۳ آماده تحویل به مشتریان اروپایی

ایلان ماسک همچنین درباره فروش نمونه‌های ارزان تسلا مدل ۳ در برخی بازار‌ها ابراز نگرانی کرده است، چراکه تولید خودروی الکتریکی اقتصادی شرکت را درگیر ریسک بزرگی می‌کند. البته مالیات وضع شده بر روی محصولات تسلا در آمریکا، قیمت تمام شده را اندکی گران‌تر خواهد کرد و تسلا حداقل تا پایان امسال برنامه‌ای برای این موضوع نخواهد داشت.

تسلا مدل ۳ در سال اول معرفی بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه سفارش‌گذاری شد و به گفته مدیران شرکت این خودرو در مدت زمان تولید، سود ۱۴ میلیارد دلاری را برای تسلا به دنبال دارد. این خودروی ۳۵ هزار دلاری کوچک‌ترین محصول تسلا محسوب می‎شود که با هر بار شارژ توانایی پیمایش ۵۰۸ کیلومتر مسافت را دارد. از دیگر ویژگی‌‎های تسلا مدل ۳ می‌توان به سیستم ایمنی فعال به همراه امکان رانندگی خودکار، دارا بودن فضای بار هم در جلو و هم در عقب، نمایشگاه ۱۵ این چنینی میانه کنسول با امکان دسترسی به تنظیمات خودرو، تهویه مطبوع، نقشه و... و سازگاری الکتریکی با جریان و ولتاژ‌های متفاوت جهانی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اکثر مشتریان پورشه تایکان EV از مالکان تسلا هستند

انتهای پیام/

آغاز عرضه تسلا مدل ۳ در اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلا مدل ۳ آماده تحویل به مشتریان اروپایی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..