تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات استعفای سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد

با استعفای محمد سلطانی‌فر که حدود یک سال معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت، موافقت شد.

تابناک نوشت:سید عباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) امروز سه شنبه با استعفای محمد سلطانی‌فر از سمت معاونت امور مطبوعاتی موافقت کرد.

محمد سلطانی‌فر پنجم دی ماه سال گذشته جایگزین حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی شده بود.سلطانی‌فر، پیش از حضور در معاونت امور مطبوعاتی، مدیریت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها را بر عهده داشت.

در کارنامه کاری این استاد ارتباطات، مدیر مسوولی روزنامه انگلیسی زبان TEHRAN TIMES - (از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۷۳)، مدیریت گروه مطالعات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت‌نظام (۱۳۸۵) نیز دیده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات استعفای سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..