تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداحی زیبای «سیدتی لبیک» با صدای سیدمجید بنی‌ فاطمه +فیلم

مداحی «سیدتی لبیک» با صدای مجید بنی فاطمه+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایام فاطمیه برای شیعیان همواره روزهای مهم و برجسته‌ای به شمار می‌رود که در این ایام همزمان با روزهای جانکاه و غم‌بار شهادت حضرت زهرا(س)، عاشقان و دلدادگان آن حضرت به سوگواری و عزاداری ایشان می‌پردازند.

زندگی حضرت فاطمه(س) از آغاز کودکی آمیخته به سختی‌ها، رنج‌ها و مصائب فراوان بود. در زمان حمله بی‌رحمانه حاکمان غاصب به خانه‌ ایشان، حضرت زهرا(س) به گونه‌ای میان درب و دیوار آسیب دیدند که علاوه بر صدمه‌های سخت، جنین ایشان نیز سقط شد و تازیانه‌های بی‌شماری بر جان و روح آن بانوی بزرگوار نشست. همه این رویدادهای تلخ و دردناک حضرت زهرا (س) را به بستر بیماری کشاند و به شهادت ایشان منجر شد.

همزمان با ایام عزاداری شهادت مادر پهلوشکسته حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه، ویدئویی از مداحی سیدمجید بنی‌فاطمه با عنوان «سیدتی لبیک» را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

اسم تو می بارد از نفس باران/ نور رُخت دارد جلوه بی پایان

بر دل خسته می دهد اسمت لذت عشقی مدام/بر روح بلندت سلام

سلام ای گوهر دریای نور /ای آیه زیبای عشق/ ریحانه روح خدا /سلام ای دار و ندار علی/ای بود و نبود حسن/ای مادر ارباب ما

ذکر لب نوکرها سیدتی لبیکِ /یا فاطمه الزهرا صلی الله علیکِ

مِهر تو در دل ها آیه توحید است/ جلوه ای از نورت صورت خورشید است

آیه به آیه از دل قرآن داده خدا این پیام /بر روح بلندت سلام

سلام ای کوثر و توحید و حمد /ای وصف تو یاسین و قدر/ای روی تو شمس الضحی

سلام ای معنی ام الکتاب/ای مدح تو با جبرئیل /ای مادر ارباب ما

روی لبم اعطینا سیدتی لبیکِ/ یا فاطمه الزهرا صلی الله علیکِ

نام تو تنها بر زخم دلم مرهم/ با تو شود محشر صبح قیامت هم

سایه لطفت بر سر دنیا تا به ابد مستدام/ بر روح بلندت سلام

سلام ای جان کلام رسول/ ای عطر تو بوی بهشت ای رحمت بی انتها

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداحی زیبای «سیدتی لبیک» با صدای سیدمجید بنی‌ فاطمه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..