تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس۱۰ سامسونگ ارزان‌تر از آخرین مدل آیفون

گلکسی اس۱۰ سامسونگ به طرز قابل توجهی ارزان‌تر از آخرین مدل آیفون استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی‌های جدید شرکت سامسونگ و برخی مجلات فناوری درباره‌ی گلکسی اس ۱۰ - Galaxy S10 نشان می‌دهد این گوشی در زمان عرضه، قیمتی پایین‌تر از آخرین مدل آیفون اپل خواهد داشت.

طبق نتیجه یک بررسی در کشور ایتالیا، شهروندان این کشور اروپایی تمایل کمتری به خرید گلکسی اس ۱۰ نسبت به آیفون دارند و به همین علت هزینه کمتری را نیز بابت پرچمدار آینده سامسونگ پرداخت می‌کنند. شرایط در دیگر کشور‌های اروپایی نیز برای سامسونگ بهتر از ایتالیا نیست. البته مطمئناً قیمت گوشی‌های جدید سامسونگ بالاتر از سری اس ۹ این شرکت خواهد بود ولی قیمت‌ها آن‌طور که مسئولان این شرکت انتظار داشتند، نخواهد بود.

به عنوان مثال Galaxy S10E با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار است با قیمت ۷۷۹ یورو (۸۸۵ دلار) در ایتالیا به فروش برسد. این در حالی است که تا پیش از این قرار بود این گوشی با قیمت ۹۲۹ یورو (۱۰۵۶ دلار) در بازار‌های اروپایی در اختیار مشتریان قرا بگیرد، سایر تلفن‌های همراه هوشمند غول کره‌ای نیز مانند گلکسی نوت ۹ با کاهش قیمت مواجه هستند، به طوری که این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۱۱۷۹ یورو (۱۳۴۰ دلار) است.

این کاهش تمایل به گوشی‌های سامسونگ که سبب کاهش ارزش آن نیز شده، مسئله تازه‌ای نیست چراکه گوشی گلکسی اس ۹ در سال گذشته با قیمت ۸۹۹ یورو عرضه شد و پیش از آن گلکسی اس ۸ با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۲۹ یورو عرضه شده بود. با مشاهده تقاوت بسیار کم قیمت‌های دو پرچمدار گذشته سامسونگ، به روشنی می‌توان مسئله کاهش قیمت تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ را درک کرد.

وضعیت فروش و استقبال خریداران گوشی‌های هوشمند برای شرکت اپل بهتر از سامسونگ است. به طوری که آیفون‌های اپل با قیمتی مناسب و سودآور برای این شرکت در اروپا به فروش می‌رسند. هم‌اکنون در کشور ایتالیا آیفون ایکس‌آر (iPhone XR) با قیمت ۸۸۹ یورو به فروش می‌رسد که البته این گوشی به عنوان ارزان‌ترین گوشی شرکت اپل است. گوشی‌های هوشمند iPhone XS و iPhone XS MAX به ترتیب با قیمت‌های ۱۱۸۹ و ۱۲۸۹ یورو به مشتریان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۱۰ - Galaxy S10 دو ماه دیگر معرفی می‌شود

انتهای پیام/

اپل قیمت‌های پرچمداران سامسونگ را دچار تزلزل می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس۱۰ سامسونگ ارزان‌تر از آخرین مدل آیفون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..