تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر جالب یک کاربر عرب درباره بیرانوند و موشک‌های ایرانی!

نظر جالب یکی از کاربران عرب درباره بیرانوند و موشک‌های ایرانی! +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جسارت و توانایی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های تیم ملی طی ماه‌های اخیر جزو اخبار پربازدید رسانه‌های داخلی و خارجی بود. در بازی اخیر تیم ملی ایران با تیم فوتبال کشور عمان، صحنه پرتاب ۷۰ متری توپ توسط بیرانوند، شگفتی و حیرت فوتبال‌دوستان را به دنبال داشت.

در این بازی که با نتیجه ۲-۰ به سود تیم ملی فوتبال کشورمان ایران به پایان رسید، علیرضا بیرانوند باز هم در جایگاه دروازه‌بانی با مهار یک پنالتی در دقایق نخست بازی و همچنین با پرتاب ۷۰ متری توپ، تحسین تماشاچیان را به خود جلب کرد.

یکی از کاربران عرب زبان با انتشار توییتی در صفحه توییتر خود با تعبیری جالب از حرکت پرتاب ۷۰ متری توپ توسط علیرضا بیرانوند، علاوه بر تحسین وی، سوالی جالب را مطرح کرد.

ترجمه متن توییت علیرضا بیرانوند به شرح زیر است:

وقتی بُردِ دست دروازه بان ایرانی از اول ورزشگاه تا آخر آن است، پس برد موشک هایشان تا کجاست؟

نظر جالب یکی از کاربران عرب درباره بیرانوند و موشک‌های ایرانی! +عکس

بیشتر بخوانید: چالش بیرانوند برای ادرسون، دخیا و آلسیون بکر +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر جالب یک کاربر عرب درباره بیرانوند و موشک‌های ایرانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..