تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال ۶۰۰ نفر با افتتاح پروژه فولاد بردسیر

در ادامه سفر یکروزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون اول رئیس جمهور به استان کرمان، واحد فولادسازی بردسیر سیرجان افتتاح شد.

شاتا نوشت: واحد فولادسازی بردسیر شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، روز سه شنبه با حضور دکتر رضا رحمانی و دکتر اسحاق جهانگیری افتتاح شد.

واحد فولاد سازی بردسیر، سالانه یک میلیون تن شمش فولادی (بیلت و بلوم) تولید می‌کند که کاربرد آن در ساخت محصولات نوردی و صنایع پایین دستی است.

با افتتاح پروژه فولاد سازی بردسیر، ۶۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار می‌شوند و برای حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال ۶۰۰ نفر با افتتاح پروژه فولاد بردسیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..