تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس آمریکا روی دختر بچه ۲ ساله اسلحه کشید +فیلم

پلیس آمریکا روی دختر بچه ۲ ساله اسلحه کشید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از مشاهده ویدوئی از اسلحه کشیدن پلیس آمریکا روی دختربچه ۲ ساله، واکنش‌‌های زیادی نشان دادند.

داستان از این قرار است که پس از تماس تلفنی کارمندان فروشگاه بزرگی در آمریکا و گزارش سرقت به پلیس، افسران به سرعت در محل حاضر شدند و پس از متوقف کردن خودرو سارقان که یک زن و شوهر بودند، آنها را مجبور به پیاده شدن از اتومبیل و تسلیم شدن کردند.

در این ویدئو نشان داده می‌شود که سارق مرد در حالی که دستهایش را به نشان تسلیم بالا گرفته، از خودرو پیاده می‌شود اما در ادامه صحنه‌ای بسیار تکان‌دهنده رخ می‌دهد و قلب کاربران را به درد می‌آورد و آن لحظه پیاده شدن دختر بچه نوپا ۲ ساله‌ای است که به تقلید از والدینش بدون کفش و پای برهنه دستهایش را بالا گرفته و به زحمت از خودرو پیاده می‌شود. این صحنه دردناک‌ترین لحظه‌ای است که پلیس با دیدن آن همچنان اسلحه را به سوی او نشانه گرفته که این موضوع کاربران را عصبانی کرده است.

پلیس آمریکا پس از واکنش کاربران اعلام کرد که در آن لحظه مأموران شوکه شده بودند و خیلی اتفاقی اسلحه را به سمت کودک نشانه گرفتند.
در ویدئو زیر می‌توانید صحنه تسلیم شدن کودک که توسط یکی از شاهدان گرفته شده را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تسلیم شدن دختر بچه دو ساله مقابل پلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس آمریکا روی دختر بچه ۲ ساله اسلحه کشید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..