تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال تولید نسخه تویوتا سوپرا با سقف‌ بازشو +تصاویر

احتمال تولید نسخه سقف‌بازشو تویوتا سوپرا +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کشمکش‌های فراوان بالاخره نسل پنجم تویوتا سوپرا در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۹ به طور رسمی معرفی شد. این خودروی اصیل و اسپرت ژاپنی در نسل پنجم خود از پلتفرم و موتوری مشترک با بی‌ام‌و Z4 بهره می‌برد که این موضوع از طرفی به مزاج طرفداران متعصب خوش نیامده و از سوی دیگر موجب ابراز امیدواری برای عملکرد فنی بی‌نقص این خودرو شده است.

حال با توجه به وجوه اشتراک فراوان میان بی‌ام‌و Z4 و تویوتا سوپرا، اصلی‌ترین نقطه تضاد را می‎توان به سقف دو خودرو نسبت داد. با وجود اینکه Z4 فقط در نسخه سقف‌بازشو و سوپرا نیز تنها در نسخه کوپه ارائه می‌شد، به تازگی شایعاتی به‌وجود آمده که Z4 کوپه و سوپرای سقف‌بازشو در راهند!

بر‌اساس آخرین اخبار منتشر شده، "تسویا تادا" سرپرست تیم مهندسی سوپرا گفته تولید نسخه سقف‌بازشو از این خودرو ممکن است در دستور کار قرار گیرد. وی گفته "طرح اولیه این محصول داده شده ولی برای دست‌یابی به طرح نهایی باید روی این پروژه بیشتر کار شود". با توجه به گفته‌های سرپرست تیم مهندسی سوپرا، احتمال اینکه تویوتا طرح نهایی این محصول را بپذیرد زیاد است.

با توجه به سقف کوچک و دورانی تویوتا سوپرا، تصور نسخه کروک آن زیاد مشکل نیست، ضمن اینکه کلیت پروژه نیز عملی به‎نظر می‎رسد. حال طراح خودرو "اکسیونو نیکیتا" در یک رندر کامپیوتری، طرح احتمالی تویوتا سوپرا سقف‌بازشو را حدس زده است. در سوی دیگر گروه طراحان Xtomi نیز یک رندر جداگانه از این خودرو تولید و منتشر کرده‌اند. با این تفاسیر سوال اولی که به‌ وجود می‌آید، این است که آیا کیفیت سواری و ویژگی‌های اسپرت نسخه سقف‌بازشو با نسخه کوپه برابری خواهد کرد؟ از سوی دیگر با توجه به نزدیکی قیمت تویوتا سوپرا به بی‌ام‌و Z4 باید دید که این دو شریک تجاری تصمیم به ایجاد رقابت درونی بین محصولاتشان را دارند یا خیر.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Toyota Supra Open-Top را مشاهده می‌کنید.

احتمال تولید نسخه سقف‌بازشو تویوتا سوپرا +تصاویر

احتمال تولید نسخه سقف‌بازشو تویوتا سوپرا +تصاویر

احتمال تولید نسخه سقف‌بازشو تویوتا سوپرا +تصاویر

بیشتر بخوانید: تویوتا سوپرا دوباره مورد نفوذ جاسوسان قرار گرفت +تصاویر

انتهای پیام/

احتمال تولید نسخه سقف باز شو تویوتا سوپرا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال تولید نسخه تویوتا سوپرا با سقف‌ بازشو +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..