تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماری قلبی علل اصلی مرگ و میر مردم ایران

رئیس اولین کنگره توانبخشی قلبی، عروقی و ریوی، گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از علل اصلی مرگ و میر مردم کشور است.

محمدتقی حلی‌ساز، در آستانه برگزاری اولین کنگره توانبخشی قلبی، عروقی و ریوی اظهار داشت: این کنگره یازدهم و دوازدهم بهمن ۹۷ در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد تهران با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته برگزار می‌شود و جدیدترین دستاورد‌های علمی در زمینه توانبخشی قلبی، عروق و ریوی مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

وی افزود: متخصصان و جراحان قلب، پرستاران، فیزیوتراپیست‌ها و متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی از جمله مخاطبان این کنگره هستند.

حلی ساز ادامه داد: بیمارانی که به دلایل مختلف دچار مشکلات قلبی شده اند از طریق توانبخشی قلبی عروقی و ریوی می‌توان به آن‌ها کمک کرد که از چرخه زندگی و کار دور نشوند بنابر این احیای این توانبخشی بسیار حائز اهمیت است.

بیماری قلبی علل اصلی مرگ و میر مردم ایران

وی گفت: مراکز توانبخشی قلبی و ریوی در کشور هر چند که توسعه یافته اند، ولی هنوز در این زمینه کمبود داریم و گسترش آن‌ها در جهت کمک هر چه بیشتر به بیماران حائز اهمیت است. همچنین به دلیل شیوع بسیاری از بیماری‌های قلبی در کشور، این موضوع بسیار حائز است.

حلی ساز افزود: تنگی عروق کرونر قلب شایع‌ترین بیماری قلبی در دنیا و در ایران است. همچنین اختلال و مشکل در عضله و دریچه قلب به دلایل مختلفی همچون عفونت، ویروس و یا مشکلات مادرزادی سبب گرفتاری افراد می‌شود که با توانبخشی قلبی و عروقی می‌توان به همه این بیماران کمک کرد.

رئیس اولین کنگره توانبخشی قلبی، عروقی و ریوی، بیماری‌های قلبی و عروقی را یکی از علل مرگ و میر اصلی ایرانیان برشمرد و گفت: فاکتور‌های متعددی در بروز این بیماری‌ها نقش دارند، ولی آنچه مسلم است اینکه شیوه زندگی ناسالم، عدم تحرک و مصرف غذا‌های ناسالم در گسترش این بیماری‌ها حائز اهمیت است؛ بنابراین افراد می‌توانند با توجه به این مسئله و همچنین تنظیم ساعات مناسب خواب و بیداری، در جهت پیشگیری از بروز این مشکلات اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماری قلبی علل اصلی مرگ و میر مردم ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..