تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی‌ جالب مدافعان حرم درباره ماجرای پرتاب کفش به پهپاد تروریست‌ها +فیلم

صحبت‌های جالب جوان مدافع حرم از شیطنت پهپاد تروریست‌ها/ اگر لنگه کفش دم دستم بود آن را می‌زدم + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از صحبت‌های جالب مدافعان حرم درباره عکسبرداری پهپاد تروریست ها در فضای مجازی منتشر شده است. این فیلم که در جبهه سوریه به ثبت رسیده، یادگاری از سه شهید و یک جانباز مدافع حرم است. فیلمبردار شهید قدیر سرلک، جوانی که کلاه به سر دارد، شهید روح_الله قربانی و جوانی دیگر پشت دوربین شهید  میثم مدواری و عزیز دیگر، جانباز مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری است.

بیشتر بخوانید:شوخی‌های خنده‌دار شهید مدافع حرم در محاصره داعش +فیلم

مدافعان حرم در این ویدئو مشغول شوخی و صحبت از پرواز پهپاد تروریست ‌ها بالای سرشان  هستند که در ادامه جزئیات این ماجرا را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی‌ جالب مدافعان حرم درباره ماجرای پرتاب کفش به پهپاد تروریست‌ها +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..