تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون اول رئیس جمهور دو پروژه مهم زنجیره فولاد کرمان را افتتاح می‌کند

روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران نوشت: محمد جواد فدائی استاندار کرمان گفت: سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان در سه بخش افتتاح پروژه‌های تولیدی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و شرکت در مجمع ملی جوانان کشور انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌ها با مسئولان ملی و کشوری و دعوت از آن‌ها برای حضور در استان یکی از اقدامات استانداری برای توسعه و حل مشکلات مختلف استان است.

فدائی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جنوب استان تصریح کرد: در مجموع این سفر مبلغ ۶۸۶ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۶ پروژه و مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای کمیته امداد و همچنین اعتبارات خوبی برای بخش کشاورزی اختصاص داده شد.

استاندار کرمان با اشاره به سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان اظهار داشت: این سفر با هدف بررسی و حل مسائل و مشکلات استان در سه بخش تولید، خدمات و شرکت در مجمع ملی جوانان انجام می‌شود.

فدائی با اشاره به افتتاح دو پروژه بزرگ فولاد استان در بخش تولید توسط معاون اول رئیس جمهوری گفت: افتتاح فولاد بردسیر با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی و اشتغال ۶۰۰ نفری و گندله سازی بوتیا با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۳۰۰ نفر در شرایط کنونی کشور قدم بسیار خوبی در ایجاد اشتغال خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهوری به شهرستان جیرفت افزود: در بخش خدمات شاهد افتتاح پروژه گاز در جیرفت با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود و با افتتاح آن بخش زیادی از مردم منطقه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

فدائی با اشاره به اهمیت افتتاح پروژه گازرسانی به منطقه جنوب و شرق استان افزود: پروژه گازرسانی به شهرستان‌های جیرفت و دو شهرستان نرماشیر و فهرج در شرق استان زمینه بهره مندی جمع زیادی از مردم استان از نعمت گاز را فراهم خواهد کرد.

استاندار کرمان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف در بخش عمران اضافه کرد: افتتاح ایستگاه و پست برق با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی از جمله پروژه‌های مهم بخش عمرانی در استان هستند.

فدائی با بیان برنامه‌های بخش سوم سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان اظهار داشت: شرکت در نخستین مجمع ملی جوانان کشور و برگزاری انتخابات این مجمع به عنوان بزرگترین رویداد بعد از انقلاب در حوزه جوانان، بخش پایانی سفر آقای جهانگیری به استان کرمان خواهد بود و امیدواریم با برگزاری این مجمع، گام بزرگی برای ساماندهی مسائل جوانان برداشته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون اول رئیس جمهور دو پروژه مهم زنجیره فولاد کرمان را افتتاح می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..