تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح رتبه بندی معلمان در سال ۹۸ اجرامی شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی شب گذشته در گردهمایی کارشناسان امور اداری استان کردستان از اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال ۹۸ خبرداد وگفت:هدف این طرح شایسته گزینی و حرفه ای بودن معلمان است و با اجرای طرح رتبه بندی کار امور اداری بیشتر خواهد شد.

وی کار در این حوزه را حساس عنوان کرد و افزود: دقت، بالا بودن آستانه صبر و تحمل از ویژگی های دست اندرکاران امور اداری است و یکی از حساس ترین، پردرد سرترین و پرچالش ترین حوزه های آموزش و پرورش، بخش امور اداری است که با چالش های زیادی مواجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تاکید بر اینکه مسئولان امور اداری شهرستان ها و مناطق باید آستانه صبر و تحمل خود را در برخورد با مراجعین بالا ببرند، ادامه داد: با توجه به حساسیت امور اداری در صورت نبود انگیزه و علاقه نمی توان در این حوزه مفید و موثر بود.

قربانی در ادامه به منابع قدرت در مدیریت اشاره کرد و الزام، پاداش، قانونمندی، تخصص و کاریزما را پنج منبع مهم قدرت عنوان کرد و یادآور شد: متاسفانه در آموزش و پرورش قدرت الزام و پاداش کم رنگ دیده می شود.

وی از مسئولان امور اداری و استخدام آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان خواست با استفاده از تخصص خود در برخورد با مسائل و مراجعان، حرفه ای عمل کرده و به دستورالعمل و قوانین مربوط به امور اداری، استخدام و جذب نیرو اشرافیت کامل داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نحوه جذب و شمولیت نیروهای حق التدریس و پیش دبستانی را یکی دیگر از موضوعات پرچالش در حوزه امور اداری دانست و بر مدیریت امور و اجرای قوانین و مقرارت بر اساس دستورالعمل ها تاکید کرد.

قربانی با اشاره به بازنشسته شدن تعداد زیادی از فرهنگیان استان در طول سال تحصیلی جاری، بیان کرد: بررسی پرونده بازنشستگان بسیار مهم است و مسئولان امور اداری باید حرفه ای به موضوع بازنشستگی نگاه کنند و افراد باتجربه و توانمند باید در این حوزه فعالیت کنند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح رتبه بندی معلمان در سال ۹۸ اجرامی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..