تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌برداری از فاز نخست جاده کردکلا به دریا در دهه فجر

ساعت: 08:09 منتشر شده در مورخ: 1397/11/02 شناسه خبر: 1451305

بخشدار گیلخواران با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در ایام دهه فجر در این بخش گفت: فاز اول جاده کردکلا به دریا به طول 2/5 کیلومتر با اعتباری به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان در ایام‌الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدحسین فقیه عصر دیروز در جلسه ستاد برگزاری ایام‌الله دهه فجر در بخش گیلخواران با اشاره به اینکه دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است گفت: سنگ بنای گفتمان انقلاب اسلامی ایران محرومیت‌زدایی در کشور است، همانطور که امام‌خمینی(ره) فرمود انقلاب اسلامی برای پابرهنگان است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های دیگر انقلاب اسلامی مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم است اظهار کرد: ویژگی مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم انقلاب اسلامی فقط برای درون کشور نیست بلکه جمهوری اسلامی از تمامی مظلومان جهان دفاع می‌کند همانطور که در عراق و سوریه مدافعان حرم اهل بیت همچون شیر از مظلومان دفاع کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

بخشدار گیلخواران با بیان اینکه از شاخصه‌های دیگر انقلاب اسلامی ایران مقابله با امپریالیسم و سرمایه‌داری است بیان کرد: در حقیقت انقلاب اسلامی با نگاه اشرافی‌گری و استکباری که به دنبال سوءاستفاده از منابع و انسان‌های سایر کشورها مخالف است.

فقیه به نقض و بدعهدی اروپایی‌ها و آمریکا اشاره و عنوان کرد: امروز در شرایط سخت قرار داریم و کشورهای اروپایی و آمریکا با نقص پیمان و عهدشکنی فشارهایی را به مردم شریف کشورمان وارد کردند اما ملت بزرگ و غیور ایران در برابر سیاست‌های خصمانه این کشورها مقاومت کرده و خواهد کرد و جواب دندان‌شکنی به آن‌ها خواهند داد.

وی جنگ آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را جنگ عقیده و ایدئولوژی دانست و افزود: طرف جنگ آمریکا در ایران دولت نیست بلکه جنگ با مردم و عقیده و تشیع است.

بخشدار گیلخواران با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است گفت: به برکت خون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهیدان مدافع حرم این احساس در کشور حکم فرماست.

فقیه به برنامه‌های این بخش در ایام دهه فجر اشاره و عنوان کرد: بهره‌برداری از فاز اول جاده کردکلا به دریا به طول 2/5 کیلومتر با اعتباری به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان، بهره‌برداری از طرح گردشگری آب‌بندان کردکلا و گل محله با اعتبار 200 میلیون تومان، افتتاح چمن مصنوعی ورزشی در روستای میانملک، احداث دو آب‌بندان جدید در روستاهای ایزدخیل و رنگریز محله به وسعت 29 هکتار، تجهیز و نوسازی آب‌بندان 327 هکتاری زرین‌کلا، 240 هکتاری لاریم و 110 هکتاری کردکلا و گل محله با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی ایام‌الله دهه فجر امسال در بخش گیلخواران است.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال 1398 برای تجهیز و نوسازی تمامی آب بندان های این بخش اعتبار در نظرگرفته شده است.

بخشدار گیلخواران بر ضرورت همدلی و وحدت بین مردم و نظام تأکید کرد و گفت: باید در راستای انسجام وحدت و بین مردم و نظام اهتمام بیشتری کنیم زیرا بسیاری از آسیب‌های در درون کشور به دلیل اختلافات است.

فقیه در پایان از کاشت 40 هزار نهال به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌برداری از فاز نخست جاده کردکلا به دریا در دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..