تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بيماراني که نبايد عمل زيبايي انجام دهند

بيماراني که نبايد عمل زيبايي انجام دهند

خبرگزاري آريا – نايب رئيس انجمن جراحان پلاستيک و زيبايي با اشاره به نکاتي که ديابتي‌ها در مورد جراحي‌هاي زيبايي بايد بدانند،مي‌گويد: امروزه در حوزه اعمال زيبايي با افراد غيرحرفه‌اي زيادي مواجه هستيم که با انجام اعمال غير مجاز، سلامت مردم را به خطر مي‌اندازند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روزنامه ايران ،در حقيقت انجام عمل زيبايي حتي از نوع غير تهاجمي نيازمند مهارت و البته بررسي درست وضعيت فرد متقاضي است در غير اين صورت فرد پس از عمل زيبايي گرفتار عوارض احتمالي زيادي خواهد شد.دکتر حامد باطني مي‌افزايد: ديابتي‌ها يکي از گروه‌هايي هستند که بايد قبل از هرگونه عمل زيبايي تحت بررسي قرار گيرند.
از آنجايي که ديابت، التيام زخم را به تأخير مي‌اندازد، افرادي که ديابت کنترل نشده دارند بايد از عمل‌هاي غيرضروري پرهيز کنند تا دچار عارضه و چالش‌هاي فراوان ناشي از آن نشوند. براي حفظ سلامتي‌ اين دسته توصيه مي‌شود قبل از انجام هرگونه جراحي قندخون تحت کنترل قرار گيرد تا بدنشان کمتر دچار آسيب ناشي از اين بيماري شود. دبير علمي کنگره جراحان پلاستيک و زيبايي خاطرنشان مي‌کند: مبتلايان به بيماري‌هايي همچون بيماري سيستم عصبي و ضعف عضلاني گروه ديگري هستند که نبايد برخي اعمال زيبايي را انجام دهند.
تزريق بوتاکس که يکي از ساده‌ترين اعمال زيبايي است نبايد براي اين افراد استفاده شود. متأسفانه اين روزها بسيار ديده مي‌شود که افراد غيرپزشک در مراکز زيبايي بوتاکس تزريق مي‌کنند. مداخله اين افراد مي‌تواند براي فرد متقاضي خطرناک باشد چرا که اگر مشکلي پيش آيد و فرد درحين تزريق بوتاکس دچار عارضه شود آنها نمي‌توانند شرايط را درجهت حفظ سلامتي بيمار هدايت و کنترل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بيماراني که نبايد عمل زيبايي انجام دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..