تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدایی غیرمنتظره محسن مسلمان از تیم منصوریان!

به نظر می رسد محسن مسلمان قصد دارد تیم ذوب آهن را ترک کرده و به تیم دیگری منتقل شود

محسن مسلمان ذوب آهن را ترک می کند

محسن مسلمان پس از گذراندن نیم فصلی پر فراز و نشیب در اصفهان، حالا به جدایی از تیمی فکر می کند که قرار بود در آن احیا شود.

مسلمان که با امید نمازی چندان رابطه خوبی نداشت،امیدوار بود که با حضور علیرضا منصوریان در جایگاه سرمربی گری ذوبی ها بتواند یک بار دیگر خودی در این تیم نشان دهد اما به نظر می آید که این هافبک خلاق و تکنیکی دیگر قصد ندارد فوتبالش را در اصفهان ادامه دهد.

او در تمرینات چند روز اخیر ذوب آهن حضور نداشته و همین موضوع در کنار اتفاقات دیگر باعث شده تا هافبک 27 ساله نزدیک به در خروجی باشگاه اصفهانی باشد. البته فعلا مشخص نیست که او راهی کدام تیم خواهد شد اما به نظر می رسد تا همین چند روز آینده از جمع سبزها جدا شود و یک بار دیگر ذوب آهن را ترک کند.

مسلمان در دوران فوتبالش برای ذوب آهن، ملوان، پرسپولیس و فولاد توپ زده و باید دید آیا یک باشگاه جدید را در فوتبال ایران تجربه خواهد کرد یا خیر؟

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدایی غیرمنتظره محسن مسلمان از تیم منصوریان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..