تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش دیگر دست به ماجراجویی‌ نزند

ساعت24 - فرزاد آشوبی، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:‌ امیدوارم کی‌روش دیگر دست به این ماجراجویی‌ها نزند چون ریسک کردن در این بازی‌ها گران تمام می‌شود.

فرزاد آشوبی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان و صعود ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تغییرات در خط دفاعی باعث شده بود عمکلرد ضعیفی در این پست داشته باشیم ولی با عملکرد عالی بیرانوند توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: اگر در این بازی پنالتی دقیقه اول را دریافت می‌کردیم کار برایمان بسیار سخت می‌شد. امیدوارم کی‌روش دیگر دست به این ماجراجویی‌ها نزند چون ریسک کردن در این بازی‌ها گران تمام می‌شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره موقعیت‌هایی که آزمون و طارمی از دست دادند، گفت: این اشتباه‌ها در بازی‌های بعدی به نفع ما نخواهد بود. مقابل تیم‌هایی مثل چین نمی‌توانیم موقعیت‌های زیادی به دست آوریم و باید از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش دیگر دست به ماجراجویی‌ نزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..