تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاسف خانم بازیگر از اجرای برخی تئاتر‌های سخیف

تاسف خانم بازیگر از اجرای برخی تئاتر‌های سخیفآرزو نبوت بازیگر نقش آناستازیا در خصوص نقش متفاوت و پيچيده خود در نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» در گفتگو با خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حدود ۳ سال پیش نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» را در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه بردیم، ولی اجرای مجدد آن با نمایش «مزا مزا» به کارگردانی سیروس همتی تداخل پیدا کرد و من نتوانستم در اجرای مجدد همراه گروه باشم. اما اکنون به دلیل برخی مسائل و به تعويق افتادن اجرا، توانستم برای اجرای مجدد نمایش به گروه ملحق شوم.

نبوت با اشاره به خاکستری بودن نقش آناستازیا در نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی»گفت: نقش آناستازیا نقش یک زن اغواگر و باهوش و فرصت طلب است که به هر چیزی برای نجات خود چنگ میزند و با اشخاص مختلف نمایشنامه، برخوردی متفاوت دارد تا بتواند کارهای خود را پیش ببرد و به هدف خود برسد.

وی در خصوص استقبال مخاطبان از نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی»گفت: خوشبختانه استقبال از نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» خوب بوده است اما در حال حاضر اوضاع سالن‌های تئاتر خیلی دلچسب نیست.

نبوت با اشاره به اینکه از نظر من نمایشنامه های امروزی در حال اُفت است, ادامه داد: سال های قبل پس از نمایش با حالِ خوب از سالن نمایش خارج می شدم اما اکنون اینگونه نیست.

وی بابیان اینکه من همیشه از تئاتر حمایت می‌کنم ولی اوضاع نامناسب روحی جامعه، مردم را صرفا به سمت تئاتر های طنز کشانده است، گفت:متاسفانه برخی از کارهای طنز در سطح کارهای کلاسیک و شريف نبوده و اجرای آن ها در سالن های مهم شهر کمی سخیف به نظر می آید، اما به دليل استقبال مردم، هنرمندان امروزی بیشتر به سمت کارهای طنز می روند که این موضوع جای تاسف دارد.

نبوت درخصوص کارهای آینده خود گفت: بعد از نمایش«ازدواج آقای می سی سی پی», نمایشی به نام «گوشتان با من است» ,برای اجرا داریم که نتیجه اولین تجربه کارگردانی من است. و ایفای نقش در دو سریال تلویزیونی را هم در برنامه دارم.

خلاصه نمایش:

«می‌سی‌سی‌پی» دادستان خودرأیی‌ است که خواستار استقرار عدالت مطلق و قانون موسی در جهان است. منش او حتی هیئت دولت را به ستوه آورده.

می‌سی‌سی‌پی در آغاز نمایش به ملاقات آناستازیا بیوه‌ صاحب کارخانه‌ چغندر قند می‌رود تا او را وادار به ازدواج با خود کند...

محمدصادق ملک، آرش فلاحت‌پیشه، آرزو نبوت، محمدرضا مالکی، مهدی نصرتی، سیدجواد حسینی و  پریسا صنعت‌کار بازیگران نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» هستند.

گفتنی است  «ازدواج آقای می‌سی سی پی» به کارگردانی احسان فلاحت پیشه از تاریخ ۱۴ دی تا ۱۴ بهمن هر شب ساعت ۱۹ در تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاسف خانم بازیگر از اجرای برخی تئاتر‌های سخیف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..