تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بازی موبایلی Sneak Ops؛ یک بازی عجیب و غریب! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت‌های بازی سازی همه روز در فکر ایده‌هایی جدید و جذاب برای جذب مخاطبانشان هستند و سعی می‌کنند تا این کار را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند. در این بین سازندگان بازی موبایلی Sneak Ops توانسته اند تا حدی در میان کاربران جایگاه خود را بیابند و در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا امروز به معرفی این بازی بپردازد، پس پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بازی موبایلی Sneak Ops؛ یک بازی عجیب و غریب! +تصاویر

معرفی بازی موبایلی Sneak Ops

تنها وظیفه کاربر در بازی موبایلی Sneak Ops دزدی است! بله درست است و  جالب‌تر اینکه باید این کار را به بهترین شکل انجام دهید.

بیشتر بخوانید: این بازی ها واقعا معتادتان می کند

بازی موبایلی Sneak Ops جزء دسته بازی‌های اکشن و استراتژیک قرار می‌گیرد و گیم‌پلی جذابی دارد و شما تنها با لمس خانه‌ای که می‌خواهید به آن بروید، می‌توانید جا به جا شوید. جعبه‌ها در مسیر شما قرار دارند و باید توسط آن‌ها امتیاز کسب کنید. البته موانع مسیر، به شکل‌های متنوع وجود دارند و شما را با چالش روبرو می‌کنند.

معرفی بازی موبایلی Sneak Ops؛ یک بازی عجیب و غریب! +تصاویر

نگهبانان امنیتی در بازی موبایلی Sneak Ops که چراغ قوه به دست منتظر شما هستند و همچنین دوربین‌های امنیتی، در نقطه به نقطه بازی دیده می‌شوند و شدیداً باید حواس‌تان جمع باشد. شما به هیچ عنوان نباید گرفتار شوید چراکه با یک لحظه تعلل، نگهبانان به شما شلیک می‌کنند و فرصت فرار نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: ذهن خود را به چالش بکشید

در بازی موبایلی Sneak Ops برخی از مواقع نگهبانان به شک می‌افتند و در این صورت اندک ثانیه‌ای فرصت برای پناه‌گیری خواهید داشت. سیستم مخفی‌کاری بازی موبایلی Sneak Ops واقعاً جذاب است و با تجربه آن حتی باورتان نمی‌شود که چنین بازی ساده‌ای، چطور می‌تواند چنین لذتی را به مخاطب خودش ارائه کند. محیط بازی شلوغیِ بسیار جذابی دارد و حتی تانک‌های محافظ نیز وارد می‌شوند و باید با احتیاط تمام به آن‌ها نزدیک شوید.

معرفی بازی موبایلی Sneak Ops؛ یک بازی عجیب و غریب! +تصاویر

یقینا در زمره بازی‌هایی که با گرافیک پیکسلی عرضه شده‌اند، بازی Sneak Ops یکی از آثار شاخصی است که موفق می‌شود المان‌های سرگرم‌کننده زیادی داشته باشد و به مرز اعتیادآور ظاهر شدن برسد. بخش آنلاین بازی موبایلی neak Ops ، چالش‌های بیش‌تری برای شما دارد و می‌توانید با بهترین بازیکنان جهان رقابت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بازی پرطرفدار Pokémon Shuffle Mobile

در واقع شما کار خاصی نیاز نیست انجام دهید و تنها با مکانیک خاص بازی می‌توانید به صورت خودکار از مخفی‌کاری لذت ببرید. چالش‌های محیطی جذابیت خاصی به این اثر داده‌اند و گا‌هی باید بار‌ها مسیر خود را عوض کنید و در صدم ثانیه از تیررس نگهبانان فرار کنید. با کسب امتیازات بیش‌تر، می‌توانید کاراکتر‌های جدید را خریداری کنید و بازی را سر و شکل جدیدتری ببخشید. بازی موبایلی Sneak Ops هر روز برای شما یک مرحله جدید دارد که همه بازیکنان در سراسر دنیا آن را تجربه می‌کنند.

معرفی بازی موبایلی Sneak Ops؛ یک بازی عجیب و غریب! +تصاویر

اگر زرنگ باشید و بتوانید سریع‌تر این مرحله خاص را به پایان برسانید، در لیدربرد جهانی قرار می‌گیرید و جوایز ارزشمندی دریافت می‌کنید.

مسیر‌ها خطی نیستند و چندین راه مخفی را می‌توانید کشف و از آن‌ها عبور کنید.

بیشتر بخوانید: بازی پرطرفدار معمایی پازلی Zenge

هر مرحله از چندین دروازه تشکیل شده و با عبور از دروازه‌ها، دیگر اتاق‌های پایینی نمی‌توانند تاثیری روی پیش‌روی شما داشته باشند.

معرفی بازی موبایلی Sneak Ops؛ یک بازی عجیب و غریب! +تصاویر

کنترل روان بازی موبایلی Sneak Ops، این امکان را برای سرعت بخشی هرچه بیش‌تر فراهم آورده و می‌توانید با لمس سریع صفحه نمایش، کاراکتر خود را به شکل رعدآسا حرکت دهید. بازی موبایلی Sneak Ops به دلیل جذابیت خاصی که در گیم‌پلی‌اش دارد، موفق می‌شود سرگرم کننده ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: بازی آنلاین ستاره های فوتبال "Soccer Stars"

وجود مراحل متنوعی که روزانه در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند و همچنین تنوع جذاب کاراکترها از عوامل مهم جذابیت بازی موبایلی Sneak Ops هستند. بازی موبایلی Sneak Ops را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بازی موبایلی Sneak Ops؛ یک بازی عجیب و غریب! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..