تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن در درون خانواده باید محترم باشد +عکس نوشته

زن در درون خانواده باید محترم باشدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کانال ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب عکس‌نوشته‌ای از بیانات ایشان درباره جایگاه زنان در خانواده به اشتراک گذاشت. این کانال این عکس نوشته را با عنوان «زن در درون خانواده باید محترم باشد» منتشر کرد.

این عکس نوشته بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت سال ۹۲ طراحی شده است.کانال ریحانه در پست منتشر شده در این کانال همراه با این تصویر نوشت:

رهبرانقلاب: زن در درون #خانواده باید محترم باشد. اگر در یک خانواده‌ای، در یک خانه‌ای، مرد به همسر خودش توهین میکند، انواع توهینها، از توهینهای رفتاری تا زبانی تا وحشیگری یدی که متأسفانه یک جاهایی هنوز در کشور ما وجود دارد که نباید وجود داشته باشد، البته در بین غربیها هست، فراوان هم وجود دارد، خلاف انتظار هم نیست - غربیها، یعنی بخصوص نژادهای اروپایی، نژادهای وحشی اند؛ اینها ظاهرشان اتو کشیده و کراوات زده و ادکلن زده و اینهایند امّا همان باطن وحشیگری ای که در تاریخ وجود داشته هنوز هم در اینها هست؛ اما در محیط اسلامی چنین چیزی اصلاً نبایستی تصور بشود. ۹۲/۰۲/۲۱

زن، خانواده و سبک زندگی در نگاه رهبرانقلاب

زن در درون خانواده باید محترم باشد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن در درون خانواده باید محترم باشد +عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..