تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 واریز سود سپرده‌ها در تاریخ متناظر با افتتاح حساب

خدمت جدید بانک کشاورزی از اول بهمن ماه اجرایی می‌شود:

خدمت جدید بانک کشاورزی از اول بهمن ماه اجرایی می‌شود: واریز سود سپرده‌ها در تاریخ متناظر با افتتاح حساب بانک کشاورزی در راستای بهبود و ارتقای خدمات مالی و به منظور جلب رضایتمندی مشتریان، از ابتدای بهمن ماه سال جاری موعد واریز سود سپرده‌ها را از پایان ماه به تاریخ متناظر با افتتاح حساب تغییر می‌دهد.

روابط عمومی بانک کشاورزی نوشت: این خدمت نوین که از جمله خدمات بانک‌های پیشرو و مستلزم محاسبات دقیق روزشمار و جداگانه برای هر حساب سپرده است، کمک شایانی به مشتریان به ویژه مشتریان شرکتی برای انجام امور مربوط به تسویه حساب‌های مالی، واریز حقوق کارکنان و ... خواهد بود.

 واریز سود سپرده‌ها در تاریخ متناظر با افتتاح حساب

برای آگاهی بیشتر از نحوه محاسبه سود سپرده‌ها در این روش، این فایل را مشاهده فرمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « واریز سود سپرده‌ها در تاریخ متناظر با افتتاح حساب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..