تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلودگی هوا، زنگ ورزش مدارس تهران را تعطیل کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود ثقفی اظهار کرد: در پی بالا رفتن آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا، فعالیت‌های ورزشی مدارس برای روز سه‌شنبه 2 بهمن ماه 97 ممنوع اعلام می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: فعالیت‌های ورزشی و بدنی در زنگ ورزش مدارس در روز سه‌شنبه  2بهمن ماه 97، براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران ، در تمام مقاطع تحصیلی پایتخت ممنوع است و حتی‌المقدور از قرار دادن دانش‌آموزان در فضای باز جلوگیری شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلودگی هوا، زنگ ورزش مدارس تهران را تعطیل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..