تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات علیزاده‌طباطبایی درباره ماجرای بازداشت و آزادی کرباسچی

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز رسانه‌ها از بازداشت غلامحسین کرباسچی به منظور اجرای حکم محکومیت یک‌ساله خود که از سوی مرجع قضایی استان اصفهان صادر شده بود خبر دادند.

چند ساعت پس از این خبر، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران و محمود علیزاده طباطبایی وکیل کرباسچی در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن تأیید بازداشت کرباسچی، با بیان جزئیاتی، اعلام کردند کرباسچی ضمن تماس با خانواده خود مدعی شده بازداشت و برای اجرای محکومیت خود، به زندان منتقل شده است. 

اما دقایقی پیش محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، بنده هم براساس شنیده‌ها درباره بازداشت کرباسچی اظهارنظر کردم، گفت: آقای کرباسچی با بنده تماس گرفت و تأکید کرد بازداشتی در کار نبوده و برای ادای توضیحاتی به دادسرا رفتم و الان هم به روزنامه برگشتم.

علیزاده‌طباطبایی همچنین درباره دلیل احضار و تحقیق از کرباسچی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات علیزاده‌طباطبایی درباره ماجرای بازداشت و آزادی کرباسچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..