تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد با انتقال بدون مجوز دام زنده به عنوان قاچاق در استان تهران

استاندار تهران با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی و ورزشی با داشتن پیوسته سلامت اجتماعی در شهرستان پردیس ادامه داد: از امروز باید به فکر رفع مشکلات جمعیت اسکان یافته در این شهرستان باشیم.

وی گفت: با بهره‌گیری از شرکت عمران پردیس که مهمترین رکن توسعه و واگذاری زمین است مکلف شدند همزمان با توسعه فضای ورزشی و آموزشی زمین در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار بدهند و استانداری نیز بر اساس این واگذاری‌ها برای احداث بنا برای ادارات پیگیری لازم را انجام می‌دهد

وی  گفت: بیمارستانی ۶۷ تختخوابی در شهر پردیس به صورت خصوصی ساخته شده است که مورد وثوق شهروندان نیست همچنین بیمارستان خیّرساز در بومهن ساخته شده و اقدامات لازم انجام شده که برای تجهیز و واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اولویت کاری قرار بگیرد.

استاندار تهران  درباره ساز و کار ممنوعیت خروج دام از استان تهران افزود: در آستانه شب عید که مردم نیازمند به گوشت و مواد پروتئینی هستند اگر دام زنده را به بهانه‌های مختلف از استان‌ها و مرز کشور خارج کنیم مشکلات عدیده‌ای به وجود خواهد آمد.

وی ادامه داد: مسؤولان  مربوط با بحث انتقال دام زنده به عنوان قاچاق برخورد خواهند کرد و ستاد قاچاق مبارزه با قاچاق و ارز به دنبال این است نسبت به این مورد ورود جدی داشته باشد.

همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران  در نشست فرهنگی اجتماعی با بیان اینکه محدودیت‌های زیست محیطی باعث شده که در هیچ حوزه‌ای سرمایه‌گذار وارد نشود، گفت: پارک فناوری ظرفیت خوبی برای توسعه منطقه پردیس است.

وی با بیان اینکه جهت‌گیری‌ها باید برای رفع مشکلات مردم باشد، افزود: تراکم جمعیت شهرستان پردیس از سال ۱۳۷۵ تا امروز به بیش از ۳ هزار نفردر هر کیلومتر رسیده که باید به آن رسیدگی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان اینکه محدودیت‌های زیست محیطی باعث شده که در هیچ حوزه‌ای سرمایه‌گذار وارد نشود، ادامه داد: پارک فناوری ظرفیت خوبی برای توسعه این منطقه است و شکل‌گیری پنج بافت صنعتی، صنفی و حضور ۸ هزار واحد در منطقه پردیس لزوم انجام اقداماتی برای ساماندهی را بیش از پیش کرده است.

وی افزود: برای بیمارستان خیّرساز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تنها ۵ میلیارد تومان از این اعتبار اختصاص پیدا کرده و تاکنون اقدام دیگری نشده انجام نشده است.

حقیقی افزود: اگر در کنار ساختار فیزیکی به ساختار اجتماعی رسیدگی نشود مشکلات زیادی به وجود خواهد اورد و باید تمام ساختارهای اشتغال و فرهنگی را ببینیم.

وی گفت: اگر در کنار ساختار فیزیکی به ساختار اجتماعی رسیدگی نشود مشکلات زیادی به وحود خواهد اورد و باید تمام ساختارهای اشتغال و فرهنگی را ببینیم، همچنین باید پیوستگی میان افراد شهر باشد و انتظارمان این است که با اقدامات صورت گرفته و مهاجرت بسیار زیاد وجود دارد باید به ساختار اجتماعی توجه شود.

فرماندار پردیس با بیان اینکه اگر شهر پردیس در بحث فرهنگی و اجتماعی توجه نشود و سیلی از جمعیت سکونت پیدا کنند با مشکل جدی روبه‌رو خواهیم شد، بیان کرد: اورژانس اجتماعی با توجه به امکانات شهرستان این موضوع راه‌اندازی شده اما امروز به دلیل مشکلات مختلف توان ادامه کار را نداریم که نیاز به همراهی داریم.

فرماندار پردیس با اشاره به اینکه در خصوص زنان سرپرست خانوار نیز اقداماتی از جمله اشتغال و محلی برای فروش محصولات آنان در نظر گرفته شده استف افزود: طلاق از دیگر مشکلات اجتماعی و فرهنگی در این شهرستان است و باید توجه داشت که بالای ۱۲۰ هزار نفر در آینده در فاز ۸ مستقر می‌شوند که نیاز به احداث اماکن فرهنگی اجتماعی را بیشتر می‌کند.

وی تأکید کرد: سرمایه‌گذاران به مناطق چهارگانه محیط زیست نمی‌توانند ورود کنند در حالی که با سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی ۵ هزار شغل مستقیم می‌توان ایجاد کرد اما به‌خاطر مشکلات محیط‌زیستی نمی‌توانیم اقدام موثری انجام دهیم.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد با انتقال بدون مجوز دام زنده به عنوان قاچاق در استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..