تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمای از ضریح بقعه امامزاده علی النقی روستای الله آباد بردسکن

رونمای از ضریح بقعه امامزاده علی النقی روستای الله آباد بردسکنبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین عظیمی مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزاده علی النقی (ع) گفت: با استقبال پرشور مردم درمراسمی باحضورعاشقان اهل بیت (ع) ضریح مطهر امامزاده علی النقی (ع) در روستای الله آباد بخش شهرآباد بردسکن منتقل شد.

وی اظهار داشت: این ضریح فلزی توسط خیر نیک اندیش حبیب الله حسین پور با مبلغی بالغ بر ۲۷ میلیون تومان خریداری شده است.

عظیمی با بیان اینکه این ضریح در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد اضافه کرد: ضریح جدید دارای ۲ متر و ۶۰ سانتی متر ارتفاع و ۲ متر و ۵۰ سانتی متر طول و عرض دارد.

مدیر اجرایی بقعه امامزاده سید علی النقی (ع) روستای الله آباد بردسکن گفت: همه ساله با برگزاری طرح مودت خیران نیک اندیش در بهسازی و امکانات خدماتی و رفاهی مبالغی را به این آستان مطهر اهدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: برای تکمیل و آبادانی این مکان مقدس به همکاری بیشتر مردم خیراندیش و دلسوزان عرصه دین و فرهنگ نیازمند هستیم.

عظیمی در ادامه خواستار گازرسانی هرچه سریع‌تر و نیز آسفالت ۲کیلومتر جاده برای رفاه حال زائران و دسترسی بهتر به این آستان مطهر شد.

رییس هییت امنا بقعه امامزاده سیدعلی النقی (ع) بیان کرد: این روستا دارای آب و هوای معتدل است و زائران زیادی از توابع بخش شهرآباد برای زیارت و عرض ارادت به خاندان اهل البیت (ع) و ادای نذری به این مکان مقدس می‌آیند.

گفتنی است بقعه متبرکه امامزاده سیدعلی النقی (ع) در کیلومتر ۲۸جنوب بردسکن قرار دارد که بنای مذهبی آن باتوجه به شواهد به دست آمده در عصر صفویه ساخته شده است.

انتهای پیام//و.ت

  ساخت ضریح فلزی امامزاده توسط یک خیر نیک اندیش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمای از ضریح بقعه امامزاده علی النقی روستای الله آباد بردسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..