تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۱۴ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

بیش از ۱۴ کیلوگرم تریاک در قم کشف شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ صیاد درویشی،جانشین فرماندهی انتظامی استان قم  گفت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان البرز مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با کامیون، محموله مواد افیونی را از یک استان جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به البرز منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سپس طی هماهنگی‌های قضائی، مأموران به محل‌های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودرو‌های عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت طی بازرسی از کامیون ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در قالب ۴ بسته کشف و متهم تحویل مقام قضائی استان شد.

انتهای پیام/ش

کشف مواد مخدر در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۱۴ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..