تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون برای اشتغالزایی جوانان در ماهنشان

ساعت: 18:31 منتشر شده در مورخ: 1397/11/01 شناسه خبر: 1451191

فرماندار ماهنشان با اشاره به ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: بیش از 9 میلیارد و 500 برای اشتغالزایی جوانان در ماهنشان پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مجتبی نوری امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه با توجه به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر لازم است برنامه‌های پیش‌بینی شده با محوریت جوانان و تقویت روحیه خود باوری، نشاط و امید در آنان صورت گیرد اظهار کرد: برنامه‌های جشن چهل سالگی انقلاب بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با اهداف و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار ماهنشان با اشاره به اینکه با توجه به فرصت‌های موجود در فضای مجازی از جمله زمینه کسب و کارهای نوین ضروری است بیان کرد: دستگاههای مربوطه با آموزش نحوه استفاده صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی، زمینه راه اندازی این نوع از کسب و کارها را در سطح شهرستان فراهم کرده و این امر را تبدیل به فرصتی برای اشتغال زایی جوانان کند.

وی با بیان اینکه فراهم کردن اشتغال برای قشر جوان همواره یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت است بیان کرد: اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

نوری خاطر نشان کرد: پرداخت بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 6 درصد برای اشتغال زایی در حوزه‌های مختلف در سالجاری انجام شده است.

وی عنوان کرد: با توجه در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شعار " افتخار به گذشته و امید به آینده " را در سربرگ نامه های خود درج نمایند.

فرماندار ماهنشان افزود: دستگاه‌های اجرایی با ایجاد جاذبه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نسبت به فراهم کردن زمینه مشارکت جوانان در برپایی جشن‌های انقلاب اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون برای اشتغالزایی جوانان در ماهنشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..