تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرز سومار بازگشایی شد

مرز سومار بازگشایی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  شهرام شیرنسب  مسئول گمرک سومار گفت :گمرک سومار بعد از ۲۴ ساعت تعطیلی پیش از ظهر امروز بازگشایی شد و مبادلات به صورت عادی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تعطیلی ۲۴ ساعته روز گذشته مرز سومار به دلیل بازرسی‌های طرف عراقی از مرز بود عنوان کرد: این بازرسی‌های دوره‌ای طبیعی است و همیشه انجام می‌شود که به دنبال آن از جبه‌جایی بار جلوگیری می‌شود.

شیرنسب گفت: بعد از بازگشایی مرز سومار صادرات کالا‌های لبنیاتی همچون دوغ و ماست و کالا‌هایی همچون موزاییک، آجر و بلوک گچی ممنوع شده است.

وی با اشاره به اینکه ممنوعیت صادراتی ایجاد شده به دلیل حمایت از تولیدات داخلی عراق بوده است افزود: ممنوعیت صادراتی این کالا‌ها نه‌تن‌ها در مرز سومار بلکه در سایر مرز‌ها نیز اعمال شده است.

شیرنسب مرز سومار به دلیل مزیت نزدیکترین نقطه به عراق بسیار مورد توجه طرف عراقی است گفت: اکنون به صورت روزانه ۲۰۰ کامیون از طریق مرز سومار کالا جابه‌جا می‌کنند که نسبت به ماه گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته و این موضوع ناشی از عدم صدور استاندارد برای مصالح ساختمانی از طرف کشور‌های اروپایی است.

مسئول گمرک سومار بیشتر کالا‌های صادر شده از طریق مرز سومار را لبنیات، مصالح ساختمانی، مواد شوینده و پلاستیکی، خشکبار و آهن‌آلات عنوان کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س

مبادلات تجاری از مرز سومار آغاز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرز سومار بازگشایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..