تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت عجیب مرگ محمدرضا پهلوی

منوچهر رزم آرا وزیر بهداری شاه در مصاحبه‌ای علت اصلی مرگ محمدرضا پهلوی را بازگو کرده است.

محمدرضا پهلوی (۴ آبان ۱۲۹۸ در تهران – ۵ مرداد ۱۳۵۹ در قاهره) که به محمدرضا شاه پهلوی نیز شهرت دارد، دومین پادشاه دودمان پهلوی و آخرین پادشاه ایران بود که از ۲۵ شهریور ۱۳۲۰ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ بر ایران حکومت کرد. محمدرضاشاه اولین بار در پی اشغال ایران در جنگ جهانی دوم و دومین بار با کودتای ۲۸ مرداد به قدرت رسید و با انقلاب ۱۳۵۷ سرنگون شد.

علت عجیب مرگ محمدرضا پهلوی

با توجه به ارتباطات بی‌مهابای جنسی محمدرضا پهلوی در ایران و به خصوص در خارج از کشور، بیشترین ظن موجود در مورد بیماری وی، که به گفته برخی «موجب عدم پخش علت مرگ شده»، در مورد بیماری ایدز بوده، اما دکتر صفویان با ذکر اینکه «ایدز، پس از زمان مرگ شاه کشف و شناخته شده»، این نظریه را مردود می‌داند. در حالی که اولین مورد ایدز در سال ۱۹۵۰ در آفریقا، دیده شده، ولی آن زمان به عنوان یک بیماری شناسایی نشده بود.

منوچهر رزم آرا، وزیر بهداری قبل از انقلاب نیز، علت بیماری محمدرضا پهلوی را استفاده بی‌رویه از دارو‌های تقویت قوای جنسی برای روابط شاه در دوران پس از جوانی می‌داند. وی ادامه می‌دهد که شاه تنها مقتول این دارو‌ها نبوده و علت مرگ مشکوک اسداللّه علم، عبدالکریم ایادی، قلی ناصری و حسین دانشور از وزرا و درباریان شاه، استفاده از همین داروی تقویت جنسی بود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت عجیب مرگ محمدرضا پهلوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..