تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امارات ۲ - قرقیزستان یک /گزارش لحظه به لحظه

امارات صفر - قرقیزستان صفر /گزارش لحظه به لحظهبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی فوتبال امارات و قرقیزستان امروز «دوشنبه» به مصاف هم رفتند.

تیم ملی امارات خالد عیسی-خلیفه مبارک-اسماعیل احمد محمد-الحسن صالح-علی حسن-عامر عبدالرحمن-خمیس اسماعیل-خلفان مبارک-علی مبخوت-بندر محمد الاحبابی-اسماعیل مطر تیم ملی قرقیزستان کوتمن کادریبکوف - مصطفی یوزوپوف - تامیرلان کوزوبائف - غیرت ژیرگالبک - والری کیچین - ویتالی لوکس - ادگار برنهارت - فرهاد موسی‌بکوف - آخلیدین ایزرائیلوف - بکرن ساگین‌بائف - میرلان مورزائف دقایق و حواشی حساس: دقیقه ۸ غیرت زیرگالبک با کارت زرد جریمه شد. دقیقه ۱۴ ضربه سر خمیس اسماعیل با ارسال مطر به گل اول بازی برای امارات تبدیل شد. دقیقه ۲۵ مورزائف توانست گل تساوی این بازی را به ثمر برساند. دقیقه ۲۳ داور مسابقه بکزان سگینبائف را با کارت زرد جریمه کرد. دقیقه ۳۰ فارس السعدی به جای قنیم برای تیم ملی امارات به زمین مسابقه آمد. در این دقایق برتری نسبی با تیم امارات است، اما قرقیز‌ها هم نشان دادند حریف دست و پا بسته‌ای نیستند. دقیقه ۳۷ تیم قرقیزستان می‌توانست دروازه امارات را باز کند، اما مدافعان اماراتی توپ را دفع کردند. دقیقه ۳۹ اسماعیل مطر کاپیتان تیم ملی امارات شوت محکمی به سمت دروازه قرقیزستان شلیک کرد، اما این ضربه در چارچوب نبود. در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. دقیقه ۵۲ ارسال کیچین بازیکن قرقیزستان به شکل مستقیم به تیرک دروازه امارات برخورد کرد. ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم ۲ تیم بازی برابری به نمایش گذاشتند. دقیقه ۵۷ شوت سالمین را دروازه‌بان قرقیزستان مهار کرد. دقیقه ۵۸ خالد عیسی دروازه‌بان امارات نتوانست شوت کوزوبائف را به شکل کامل مهار کند و این توپ به شکل خطرناک به کرنر رفت. دقیقه ۶۳ علی مبخوت مهاجم امارات بعد از فرار در عمق دفاع قرقیزستان گل دوم امارات را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

بوسه مدافع تیم ملی بر دستان مادرش +عکس

بیرانوند نامزد بهترین پنالتی‌گیر جام ملت‌ها + لینک رای‌گیری

تمجید چینی‌ها از همدلی بازیکنان ایران

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امارات ۲ - قرقیزستان یک /گزارش لحظه به لحظه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..