تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبد حمایتی یا حمایت سبدی؟! / پراید کیلویی ۴۱ هزار تومان شد! / افشای راز وحشت لانه سیاه در مشهد / فصل تازه سریال «فرار از مالیات» با نقش‌آفرینی خانم منشی / تاجران مرگ و حامیان داعش پشت نقاب انسانیت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد

افشاگری تاریخی خبرگزاری مشهور آمریکایی از دارایی خاندان پهلوی

گزارش خواندنی آسوشیتدپرس در روزنامه اطلاعات را درباره دارایی‌های خاندان پهلوی می‌خوانید.

تاجران مرگ و حامیان داعش پشت نقاب انسانیت/ وقتی مدعیان حقوق بشر برای حمایت از اَبَرجنایتکاران جهان سنگ تمام می‌گذارند + تصاویر

کشور‌های اروپایی مدعی حمایت از حقوق بشر، کارنامه‌ای ننگین در معاملات تسلیحاتی با قاتلان مردم کشورهایی چون یمن و سوریه جای گذاشته اند.

فصل تازه سریال «فرار از مالیات» با نقش‌آفرینی خانم منشی/ مخزن الاسرار بیماران تبدیل به منبع الاموال پزشکان شد!

در قدیم منشی‌ها مخزن الاسرار پزشکان بودند اما امروزه کارشان سخت‌تر شده زیرا امانتداری از درآمدهای آنها نیز به وظایف‌شان اضافه شده است.

افشای راز وحشت لانه سیاه در مشهد/ وسوسه شیطانی که مردان اغفال‌شده را به دام خانم "م" انداخت

ماجرای «لانه سیاه» از حدود دو هفته قبل زمانی در دستور کار نیرو‌های انتظامی مشهد قرار گرفت که مرد ۴۴ ساله‌ای با مراجعه به کلانتری میرزاکوچک خان مشهد راز هولناکی را فاش کرد.

مروری بر قیمت‌های بازار خودرو در ۱۴ سال گذشته/ هر کیلو پراید به ۴۱ هزار تومان رسید! + جدول

در سال‌های گذشته همواره قیمت خودرو عامل بحث در دولت‌ها و یکی از مهمترین انتقاداتی بوده که هر کدام از آن‌ها در این زمینه به دولت قبلی وارد می‌کردند.

سبد حمایتی یا حمایت سبدی؟!/ هرآنچه باید از ابهامات این بسته بدانید

با وجود اینکه واریز بسته حمایتی دولت در چند مرحله آغاز شده اما هنوز با ابهاماتی روبرو است.

هدیه دردناک عروس برای نامزدی خواهر شوهر/صبح شومی که زن کینه‌توز با یک ظرف اسید از میهمان پذیرایی کرد! + عکس

روایتی دردناک از یک قربانی اسیدپاشی را می خوانید که در آتش حسادت همسر برادرش سوخت.

تأثیر استرس روانی بر عملکرد ورزشی

مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۴ نشان می دهد افرادی که مدام تحت استرس روانی هستند کمتر ممکن است به فکر ورزش کردن بیفتند. در واقع استرس روانی تأثیر منفی بر انگیزه‌ ورزش کردن دارد.

سودهای جدید بانکی چگونه محاسبه می‌شوند؟

با بخشنامه جدید بانک مرکزی، پرداخت سود سپرده‌های کوتاه‌مدت، از امروز (اول بهمن)، از روزشمار به ماه‌شمار تغییر و پول‌هایی که کمتر از یکماه هم در بانک بمانند، بر مبنای کمترین مانده سود می‌گیرد.

پشت‌پرده تحرکات سازمان‌دهی‌شده اغتشاشگران قهرمان‌نما/ حقایقی از «وحشت‌آفرینان» که نمی‌دانید

پروژه زندگی در بحران‌ و وحشت‌آفرینی سعی دارد شرایط جامعه را مشابه وضعیت بحرانی روی کارآمدن دیکتاتورهای مشهور نشان دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبد حمایتی یا حمایت سبدی؟! / پراید کیلویی ۴۱ هزار تومان شد! / افشای راز وحشت لانه سیاه در مشهد / فصل تازه سریال «فرار از مالیات» با نقش‌آفرینی خانم منشی / تاجران مرگ و حامیان داعش پشت نقاب انسانیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..