تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه چیز کیک ردولوت اوریو با طعمی عالی

چیز کیک ردولوت اوریو

چیز کیک ردولوت اوریو کیکی خوشمزه است که به دلیل ظاهر شیک و زیبایی که دارد برای پذیرایی از دوستان خاص شما بهترین گزینه است و می توانید آن را برای وعده عصرانه سرو کنید.

پنیر خامه ای هم دما با اتاق 450 گرم اوریو ردولوت 12 عدد شکر نصف فنجان پودر کاکائو 1 و نیم قاشق غذاخوری تخم مرغ 2 عدد عصاره وانیل 1 و نیم قاشق چای خوری رنگ وراکی قرمز 1 و نیم قاشق چای خوری

چیز کیک ردولوت اوریو

طرز تهیه چیز کیک ردولوت اوریو

درجه دمای فر را روی 180 درجه سانتی گراد قرار دهید تا گرم شود.

12 عدد قالب مافین را با کپسول کاغذی بپوشانید و کنار قرار دهید.

اوریوهای ردولوت را کف کپسول کاغذی بگذارید.

پنیر خامه را با همزن بزنید تا خوب نرم و یکدست شود.

شکر و پودر کاکائو را مخلوط کنید و به پنیر خامه ی اضافه کنید و هم بزنید تا خوب یکدست شود.

تخم مرغ ها را یکی کی در حین هم زدن اضافه کنید و هر بار خوب هم بزنید تا اثری از تخم مرغ ها نماند.

عصاره وانیل و رنگ خوراکی را با مواد مخلوط کنید.

هر قالب مافین را با حدود 3 قاشق غذاخوری مواد پنیری پر کنید و به مدت 18 تا 20 دقیقه درون فر بگذارید تا پخته شود و خودش را بگیرد.

پس از پخته شدن چیزکیک ها را کنار بگذارید تا خوب خنک شوند و به مدت 4 ساعت تا یک شب درون یخچال نگهداری کنید و موقع سرو در صورتی که مایل هستید روی آنها را با خامه فرم گرفته و اسپرینکل تزیین کنید.

بخوانید : طرز تهیه چیزکیک باقلوا

 راه پولدار شدن در 1 هفته!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه چیز کیک ردولوت اوریو با طعمی عالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..