تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابلاغ نهايي روستا هاي فاقد طرح هادي در شهريار

فرماندار شهرستان شهريار از ابلاغ نهايي طرح هادي روستاهاي فاقد طرح ، در اينده نزديک خبر داد .

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ، نور الله طاهري در جلسه شوراي اداري اختصاصي شهر وحيديه ،  با اشاره به اينکه زمان بازنگري طرح هادي تعدادي از روستاها گذشته بود گفت :  اين بازنگري ها از ابتداي سال ، در دستور کار قرار گرفت و طرح هادي انها بررسي و انجام شد .
وي با بيان اينکه طرح هادي 10روستا سر انجام تصويب و ابلاغ شد افزود : هم اکنون بررسي نهايي طرح هادي 6 روستاي باقيمانده نيز در دستور کار است و بزودي تصويب مي شود .
فرماندار شهريار با اشاره به اينکه مردم از سرعت پايين برخي اقدامات گله مندند گفت : سرعت پيگيري درخوست ارباب رجوع ، جمع اوري و ساماندهي معتادان متجاهر ، افزايش امنيت اجتماعي با ايجاد زيرساخت هاي مناسب ، تامين اعتبار لازم و اجراي نهايي جاده امام حسين ( ع ) و تحويل و تامين اب روستاي اصيل اباد از مصوبات اين شورا است تا در خصوص ان اقدامات لازم انجام شود .
پانزدهمين جلسه شوراي اداري شهرستان شهريار با حضور مسولان ادارات در مجتمع کوثر شهر وحيديه برگزار شد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابلاغ نهايي روستا هاي فاقد طرح هادي در شهريار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..