تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور احمدی‌نژاد در دوره جدید مجمع به شایعات پایان داد/ ماجرای معلق ماندن لایحه پالرمو چه بود؟/ چرا رئیسی جایگاهش را در جلسه مجمع تغییر داد؟

حاشیه‌نگاری‌ باشگاه خبرنگاران جوان از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره جدید به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی با حاشیه‌هایی همراه بود.

حضور احمدی‌نژاد در دوره جدید مجمع به ریاست آملی لاریجانی/ لایحه استعماری به دلیل ابهاماتش تصویب نشدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه  مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز ( شنبه ۲۹ دی ماه) در حالی برگزار شد که اکثریت اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام حتی غایبان جلسات گذشته نیز در آن حضور داشتند.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور دولت دهم و نهم در حالی امروز در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافت که قرار گرفتنش در کنار محمدباقر قالیباف سوژه خبری عکاسان خبری شد.

حضور او در دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی که با حکم رهبر انقلاب به این سمت منصوب شده‌اند، در حالی صورت گرفت که برخی رسانه‌ها دلیل غیبت او را اختلافش با رئیس جدید مجمع عنوان کرده بودند.

حضور احمدی‌نژاد در دوره جدید مجمع به شایعات پایان داد/ ماجرای معلق ماندن لایحه پالرمو چه بود/ چرا رئیسی جایگاهش را در جلسه مجمع تغییر داد؟

توجه ویژه رسانه‌ها به نشستن حجت‌الاسلام رئیسی در جایگاه هیئت رئیسه در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام حاشیه دیگری بود که گمانه‌زنی‌ها درباره انتصاب او به ریاست قوه قضاییه این مسئله را تقویت کرد در حالی که گفته می‌شود حضور او در جایگاه هیئت رئیسه به دلیل دستورکار مجمع تشخیص مصلحت نظام  و اعمال نظر کمیسیون قضایی بوده است.

 موضوع جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام هم به بررسی الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو اختصاص یافت که بحث‌های زیادی را در این جلسه  به دلیل ابهاماتش به همراه داشت و  به دلیل گستردگی دامنه این موضوع و اختلاف نظر جدی موافقان و مخالفان وقت به رای‌گیری نرسید و مقرر شد تا در کمیسیون‌های تخصصی این موضوع بیشتر حلاجی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور احمدی‌نژاد در دوره جدید مجمع به شایعات پایان داد/ ماجرای معلق ماندن لایحه پالرمو چه بود؟/ چرا رئیسی جایگاهش را در جلسه مجمع تغییر داد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..