تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۴ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق در سنندج کشف و ضبط شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سردار علی آزادی از توقیف خودروی حامل گوشی تلفن هوشمند قاچاق طی یک عملیات توسط ماموران پلیس آگاهی در سنندج خبرداد و گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی سنندج به یک خودروی وانت مزدا مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مراجع قضائی خودروی مورد نظر متوقف و تحت بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از داخل خودرو ۴۴ دستگاه گوشی همراه قاچاق که به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این تعداد گوشی همراه را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در همین راستا پرونده ای تشکیل و راننده به همراه کالای قاچاق کشف شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

آزادی یادآور شد: پلیس با قاطعیت با قاچاقچیان و مخلان امنیت اقتصادی کشور مبارزه و در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی با قدرت و تمام توان خود اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۴ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق در سنندج کشف و ضبط شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..