تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احقاق حقوق موقوفات یکی از مهم ترین وظایف سازمان اوقاف است/ وقف در بین جامعه فرهنگ سازی شود

آیت الله علوی گرگانی گفت:لازم است برای حقاق حقوق موقوفات فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شفاف صورت بگیرد تا مردم نسبت به وقف و موقوفات آگاه شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در جمع مدیرکل، معاونین و روسای اوقاف قم گفت: اوقاف و امور خیریه یکی از ادارات مهمی است که وظایف و کارکرد‌های آن بسیار سنگین و دشوار است.

 آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ وقف بیان کرد: می‌توان جلساتی با حضور مسئولان و متولیان موقوفات برگزار کرد و در این نشست‌ها از بزرگان منطقه‌ای هم دعوت شود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم امروز، وقف و موقوفات هستند که همه امور مربوط به آن بر عهده سازمان اوقاف و ادارات کل آن در استان‌ها گذاشته شده است.

 آیت‌الله علوی گرگانی همت عالی و نیت خالصانه را راه حل بسیاری از مشکلات دانست وگفت: اگر انسان با نیت الهی وارد میدان شود، خداوند هم رحمت خود را شامل حال آدمی می‌کند و مردم را به سوی متولی کار خیر متمایل می‌سازد.

وی افزود: خداوند وعده داده که همراه محسنین و نیکوکاران است و این بزرگ‌ترین دلگرمی برای انجام کار خیر است.

وی با بیان اینکه در زمینه موقوفات سازمان اوقاف باید در راستای حل آن‌ها از شیوه‌های خلاقانه استفاده کند، یادآورشد: احیای موقوفات که یکی از وظایف سازمان اوقاف به شمار می‌رود از مهمترین کارکرد‌های این سازمان به شمار می‌رود.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: اقداماتی که در این راستا صورت گرفته موجب احیای برخی موقوفات شده و مردم از ثمرات و برکات آن‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی ضمن تبریک به حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری به دلیل انتصاب به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم،اضافه کرد: از خداوند توفیق روزافزون شما را خواستارم و امیدوارم در انجام وظایف شرعی و سازمانی خود موفق باشید.

 آیت‌الله علوی گرگانی احقاق حقوق موقوفات را یکی از مهمترین وظایف سازمان اوقاف دانست وگفت: لازم است برای این منظور فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شفاف صورت بگیرد، تا مردم نسبت به وقف و موقوفات آگاه شوند.

انتهای پیام/ح

برای احیای موقوفات فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احقاق حقوق موقوفات یکی از مهم ترین وظایف سازمان اوقاف است/ وقف در بین جامعه فرهنگ سازی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..