تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به پیشرفت های کنونی بسنده نکنید/تاسیس جامعه المصطفی از برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس جامعه المصطفی العالمیه، پس از استماع گزارش ارائه شده از سوی حجت الاسلام والمسلمین عباسی از فعالیت های این نهاد علمی تقدیر کرد.

وی با تاکید بر این که شایسته است گروهی از المصطفی و حوزه جلسات هم اندیشی با یکدیگر داشته باشند تا از تجارب ارزشمند یکدیگر بهره بگیرند،اشاره کرد: هرچند جامعه المصطفی یک دانشگاه است، اما فرهنگ حاکم بر آن باید حوزوی باشد؛ در حوزه علم را برای علم می خوانند و می خواهند و این روحیه باید در المصطفی نیز حاکم باشد.

آیت الله مکارم شیرازی تاسیس جامعه المصطفی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و با بیان توصیه هایی مهم خطاب به رئیس المصطفی العالمیه،گفت: رابطه المصطفی با حوزه های علمیه باید قوی باشد و مبادلات و تعاملات علمی قوی تر از این باشد.

 آیت الله مکارم شیرازی توجه به حساسیت های مذهبی را امری مهم دانست و با تاکید بر این که این امر منافاتی با حفظ اصول ندارد،خاطرنشان کرد: ما در تالیف تفسیر نمونه به این اصل توجه ویژه داشته ایم و در عین حال که حق مطلب درباره اهل بیت(ع) ادا شده، تلاش شده ادبیات مناسب و سنجیده بکار گرفته شود، به طوری که برادران اهل سنت هیچ گاه از آن ناراحت نشدند.

وی تصریح کرد: یکی از نکاتی که باید بدان توجه کنید این است که ارتباط المصطفی با فارغ التحصیلان آنجا قطع نشود؛ در این خصوص برنامه ریزی لازم را داشته باشید و به آن اهمیت بدهید.

 آیت الله مکارم شیرازی خطاب به رییس المصطفی با تاکید بر این که به پیشرفت های کنونی بسنده نکنید، توجه به نخبگان را یک اصل مهم دانست وبیان کرد: به مساله مهم استعداد سنجی و حمایت از نخبگان توجه ویژه داشته باشید.

ایشان با تاکید بر این که ما باید عاقلانه به مکتب اهل بیت(ع) خدمت کنیم،عنوان کرد: در شرایط کنونی حساسیت های ویژه ای وجود دارد و باید به این الزامات و اقتضائات توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/ح

فرهنگ حاکم بر جامعة المصطفی باید حوزوی باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به پیشرفت های کنونی بسنده نکنید/تاسیس جامعه المصطفی از برکات انقلاب اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..