تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارشکنی‌های دشمنان مانع برگزاری جشن چهل‌سالگی انقلاب نمی‌شود

ساعت: 14:34 منتشر شده در مورخ: 1397/11/01 شناسه خبر: 1451161

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: پس از چهل سال با توجه به تمامی کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها مردم ایران می‌توانند چهل سالگی انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام روح الله فاطمی نسب پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در شورای اداری بخش اسفرورین که در سالن اجتماعات بخشداری اسفرورین با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در تاریخ مظلومیت شیعه، شاید واقعه‌ای جانگدازتر و جانسوزتر از شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) نباشد.


وی افزود: شهادت ایشان در واقع علاوه بر جایگاه والا و بی‌نظیری که آن حضرت نزد خداوند، رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارند، نقش ایشان در دفاع از جایگاه رفیع امامت و غصب این حق الهی و شهادت در این مسیر به عنوان اول شهیده راه ولایت قابل توجه و بررسی است. 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: حضرت زهرا(س) در جایگاه همسر امیرمومنان علی(ع) و نیز در جایگاه معصوم با تمام وجود، توان و قدرت خود از این مقام دفاع کردند که در این زمینه نحوه شهادت مظلومانه ایشان و وقایع بعد از آن همچون وصیت جانسوز و تاریخی آن حضرت، خود گواهی بر این مبارزه سیاسی است و الگویی با عظمت و ماندگار برای شیعیان در تمام تاریخ می باشد. 

وی عنوان کرد: ویژگی بارز این الگوی سیاسی و خط‌ مشی بانوی عصمت و طهارت(س) مشی آگاهانه توأم با بینش و بصیرت، اندیشیده و حساب‌ شده، انتخابی و گزینش‌ شده و مبتنی بر ایمان و عقیده است که با هدف تحقق سعادت و کمال تمامی انسان‌ها و نجات از بردگی‌ها و ذلت‌‌ها و تضمین و فراهم آوردن مبادی ارزش‌های معقول در جامعه به وقوع پیوست. 


فاطمی نسب با اشاره به تلاش جدید دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و سفر هشت روزه وزیر خارجه آمریکا به کشورهای عربی تصریح کرد: سفر هشت روزه پمپئو به منطقه، ناشی از رویکرد جدیدی در میان دولت مردان آمریکا علیه ایران است و این سفر به‌ منزله آغاز جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران با طعم ایران هراسی و شیعه هراسی است.

وی تصریح کرد: پمپئو به کشورهای منطقه همچون اردن، مصر، امارات، بحرین، قطر، عربستان و عمان سفر کرده و مهم‌ترین هدف خود را در راستای ایران هراسی و معرفی کشورمان به‌ عنوان عنصر بی‌ثبات ساز در منطقه معرفی کرده در نهایت قرار است منجر به برگزاری یک همایش بین‌ المللی دو روزه طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن در لهستان شود. 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: با یاری خداوند متعال و با اتحاد مردم و مسئولان این توطئه دشمنان هم با شکست روبرو خواهد شد و ملت ایران می‌تواند به نحو احسن چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند. 

فاطمی نسب با اشاره به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: پس از چهل سال با توجه به تمامی کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها مردم ایران می‌توانند چهل سالگی انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرند و با امید و انگیزه بیشتری موضوعات انقلاب را پیگیری کنند.
انتهای پیلم/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارشکنی‌های دشمنان مانع برگزاری جشن چهل‌سالگی انقلاب نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..