تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح انتظام بخشی در مناطق جرم خیز زنجان

ساعت: 15:21 منتشر شده در مورخ: 1397/11/01 شناسه خبر: 1451190

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح انتظام بخشی در مناطق جرم خیز زنجان خبر داد وگفت: در این طرح 4 سارق دستگیر و یک خودرو کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مختار شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وانتظام بخشی در مناطق جرم خیز با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، و برخورد قاطع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی در سطح حوزه کلانتری 13 زنجان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در طول اجرای این طرح که با هماهنگی مراجع قضائی در چند مرحله اجرا شد، 4 سارق دستگیر و یک دستگاه خودرو سرقتی و قطعات داخل خودرو و درب و پنجره آلومینیومی از سارقان کشف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری ، از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح انتظام بخشی در مناطق جرم خیز زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..